Det er hvad jeg har været til i dag...som den sidste af alle medarbejderne kaldte de mig ind til sidst, og det var med lidt bævren jeg gik til det møde!
Jeg har jo bare sådan fået flygtig ros af cheferne, og af medarbejderne, uden sådan direkte at vide om det var påtaget eller hvad det er...Så det var sgu med lidt forsigtige skridt jeg gik til den samtale!
Men jeg fik så voldsom meget ros...gider slet ikke udpensle det, men er helt rystet...for normalt har jeg kun fået negativ respons de steder hvor jeg har jobbet, og pludselig sad man der med to chefer og blev rost til op over skyerne.

Det er altså ikke noget jeg har prøvet før...
Så nu begynder det at gælde, selv om jeg ikke har været ansat så længe, så begynder jeg at få mere ansvar nu, bliver opgaveansvarlig for nogle opgaver, da de mener jeg snildt kan styre det, med det overblik jeg allerede har fået...sådan sagde de sgu...

det har virkelig været en kanon dag...mest fordi jeg uden at ligge fingre imellem kunne fortælle cheferne hvad jeg mente, og hvad der kunne blive bedre, og hvad jeg i virkeligheden mente om min arbejdsplads...
kors for en fed dag...
Anmeld