Kan blodårerne ændre sig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. september 2012

SRP

Hej piger er 12+2 og desidste dage synes jeg blodårerne på bryst og brystvorterne er mindre tydelige. Før var de meget kraftige og fremtrædende, men synes jeg ikke de er mere nu er jeg bange for det er en MA. Skal scannes mandag til NF puha. Tænker bare de burde blive ved med at være tydelige. Er så bange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2012

Camilla30

Hej Ja, blodårene på brystet kan sagtens være mere tydelige nogle dage end andre, ligesom de også kan på arme og ben. Så jeg ville ikke bekymre mig om abort medmindre du har andre symptomer som smerter eller blødning. Hilsner fra Camilla

Anmeld

15. september 2012

baby012

Medmindre der er andre symptomer skal du ikke være nervøs, men hvis der er smerter eller evt. Blødning eller højt blodtryk så kontakt lægen 

Anmeld

15. september 2012

SussieThyssen

Det skal du slet ikke være.  

Som andre skriver, så er det helt normalt at synligheden af blodårerne kommer og går, rundt om på kroppen.

Det gør de også hvis man ikke er gravid, så det skal du ikke spekulere så meget over.

Det er også helt normalt, hvis man henne omkring uge 10-14 stykker pludseligt ikke føler sig særligt gravid, det skyldes, at kroppen blot er ved at tilpasse sig hormonændringerne, og ikke laver så meget bøvl mere.

Så træk du bare vejret roligt, jeg er sikker på du får en fin lille bebs at se til scanningen.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.