Årh jeg er udmattet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Babydreams

Mor til Ella skriver:

Nej okay...

Så er det sikkert bare en fase....

Er der ikke noget med at de går ind i noget seperations angst??? Måske det kan være forklaringen.

Du kunne måske prøve at ligge inde ved ham en nat og se om det hjælper

Har også tænkt på separations angsten, da han så sin farmor for en uge siden, begyndte han bare at græde, han ser hende ikke så tit, da de bor på Sjælland, og vi i Jylland ..

Har prøvet at ligge med ham, og det hjælper bare heller ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Mor til Ella

RikkeRasmussen skriver:

Har også tænkt på separations angsten, da han så sin farmor for en uge siden, begyndte han bare at græde, han ser hende ikke så tit, da de bor på Sjælland, og vi i Jylland ..

Har prøvet at ligge med ham, og det hjælper bare heller ikke

Nej det er ikke nemt.

Så er det vist bare at håbe det ikke bliver ved

efter 3 mdr ligner jeg hvertfald mere en zombie end et menneske, hvad mon de tænker på arbejde...........

for at det bare lige er en fase hvor han måske er lidt sløj

Anmeld

14. september 2012

modesty

Mor til Ella skriver:

Ingen konkrete forslag.

Sådan har jeg kørt de sidste 3 mdr. Oppe hver halve time HVER nat.

Har også fået tjekket øre og mave hver 14 dag for synes ikke det kunne være rigtigt at hun hverkan sov eller spiser.

VUPTI igår fandt lægen så ud af at hun har en voldsom forstoppelse og at tarmene er helt stoppet til. Om jeg blev gal over at de ikke havde tjekket hende mere grundigt..... JA MEGET, stakkels pige. så tror da fanden at pigen stritter imod ved mad og ikke vil sove....

Så e bud ville være at få kigget på maven????

Du skal ikke tage det her som en kritik, jeg er blot nysgerrig - men hvordan kan man ikke selv opdage at ens barn er forstoppet?

Anmeld

14. september 2012

Babydreams

Mor til Ella skriver:

Nej det er ikke nemt.

Så er det vist bare at håbe det ikke bliver ved

efter 3 mdr ligner jeg hvertfald mere en zombie end et menneske, hvad mon de tænker på arbejde...........

for at det bare lige er en fase hvor han måske er lidt sløj

Er du allerede begyndt på job ? Puha det orkede jeg ikke lige som situationen ser ud nu! Men du sku sej

Anmeld

14. september 2012

Mor til Ella

RikkeRasmussen skriver:

Er du allerede begyndt på job ? Puha det orkede jeg ikke lige som situationen ser ud nu! Men du sku sej

Startede for 3 mdr siden. 

Nej jeg orker det sku heller ikke, gør det heller ikke med den næste det er helt sikkert. 

Anmeld

14. september 2012

Mor til Ella

modesty skriver:

Du skal ikke tage det her som en kritik, jeg er blot nysgerrig - men hvordan kan man ikke selv opdage at ens barn er forstoppet?

Tja det havde jeg vel enlig også, når jeg besøger min læge så ofte, men når ens læge bliver ved at sige at maven føles som den skal, Hvad skal man så gøre

Lactulose og movicol har ikke virket på hende.

Anmeld

14. september 2012

Babydreams

Mor til Ella skriver:

Startede for 3 mdr siden. 

Nej jeg orker det sku heller ikke, gør det heller ikke med den næste det er helt sikkert. 

Uha det var tidligt - er der en speciel grund til at du startede så tidligt? Hvis altså du vil svare på det ..

Ej, jeg er også glad for at jeg har valgt at holde barsel til januar ..

Anmeld

14. september 2012

Mor til Ella

RikkeRasmussen skriver:

Uha det var tidligt - er der en speciel grund til at du startede så tidligt? Hvis altså du vil svare på det ..

Ej, jeg er også glad for at jeg har valgt at holde barsel til januar ..

Jeg er selvstændig, så følte vist ikke jeg havde det stor valg.

Men startede de første 2 måneder med er fødselsreaktion, så føler slet ikke jeg har haft tid nok.

Man kan også godt mærke på ella at jeg ikke var til stede, den første tid, hun har svært ved at jeg tager af sted.... Så det er på alle måder en rigtig træls situation, for jeg er aldrig helt til stede der hvor jeg er

Anmeld

14. september 2012

Babydreams

Mor til Ella skriver:

Jeg er selvstændig, så følte vist ikke jeg havde det stor valg.

Men startede de første 2 måneder med er fødselsreaktion, så føler slet ikke jeg har haft tid nok.

Man kan også godt mærke på ella at jeg ikke var til stede, den første tid, hun har svært ved at jeg tager af sted.... Så det er på alle måder en rigtig træls situation, for jeg er aldrig helt til stede der hvor jeg er

Årh ja, som selvstændig har man jo et lidt andet ansvar! Nogle gange har det ikke sine fordele, men hvis man er glad for sit erhverv, ja så der nok ikke en anden udvej, har selv tænkt på at starte op selvstændig med en butik, men har lige sat det på stand by

Ihh, det har også været noget af en start for dig, håber at du er kommet godt ud på den anden side

Anmeld

14. september 2012

Giraffen

RikkeRasmussen skriver:

Min lille mand på snart 7 mdr, har virkelig sovet elendigt den sidste uge, han falder fint i søvn ved en 20,00 tiden, men så ved 1-2 tiden vågner han, og roder rundt, og vil ikke rigtig noget!
Jeg kan ikke få ham til at sove særlig meget i løbet af dagen, det bliver til 30 min her og der, idag tænkte jeg at jeg ville tage kampen op, så han kunne sove lidt længere, men det blev kun til 15 min!

Vi har været ved ørelæge med ham, der var ingenting, han har næsten lige fået 2 tænder..

Ved simpelthen ikke hvad det er, der går galt, men er snart tappet for energi..

Nogen der har nogle forslag, eller har prøvet noget lign. ?

På forhånd tak for svar

har du prøvet at give ham noget at spise der når han vågner? så ku man hurtigt få afkodet om der var lidt appetitspring med ind over - det er vist ikke nævnt i forvejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.