Årh jeg er udmattet :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.373 visninger
25 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Babydreams

Min lille mand på snart 7 mdr, har virkelig sovet elendigt den sidste uge, han falder fint i søvn ved en 20,00 tiden, men så ved 1-2 tiden vågner han, og roder rundt, og vil ikke rigtig noget!
Jeg kan ikke få ham til at sove særlig meget i løbet af dagen, det bliver til 30 min her og der, idag tænkte jeg at jeg ville tage kampen op, så han kunne sove lidt længere, men det blev kun til 15 min!

Vi har været ved ørelæge med ham, der var ingenting, han har næsten lige fået 2 tænder..

Ved simpelthen ikke hvad det er, der går galt, men er snart tappet for energi..

Nogen der har nogle forslag, eller har prøvet noget lign. ?

På forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

TbCp

Hold da op! Det kunne være mig der har skrevet det her!

Min dreng er dog 9 mdr.
Den sidste uge har været skrækkelig!
Fra omkring kl. 1 er han vågen og ked SÅ mage gange. Han roder rundt og ingen af os får søvn.

Om dagen tager han 1/2 timers lure...

Han har lige fået 2 tænder

Vi har været ved ørelægen med ham denne uge men alt så fint ud..

Vi krydser bare fingre for at det snart vender for det er bare ikke sjovt! og vi er drænet for energi!!!

Anmeld

14. september 2012

Mor til Ella

RikkeRasmussen skriver:

Min lille mand på snart 7 mdr, har virkelig sovet elendigt den sidste uge, han falder fint i søvn ved en 20,00 tiden, men så ved 1-2 tiden vågner han, og roder rundt, og vil ikke rigtig noget!
Jeg kan ikke få ham til at sove særlig meget i løbet af dagen, det bliver til 30 min her og der, idag tænkte jeg at jeg ville tage kampen op, så han kunne sove lidt længere, men det blev kun til 15 min!

Vi har været ved ørelæge med ham, der var ingenting, han har næsten lige fået 2 tænder..

På forhånd tak for svar

Ingen konkrete forslag.

Sådan har jeg kørt de sidste 3 mdr. Oppe hver halve time HVER nat.

Har også fået tjekket øre og mave hver 14 dag for synes ikke det kunne være rigtigt at hun hverkan sov eller spiser.

VUPTI igår fandt lægen så ud af at hun har en voldsom forstoppelse og at tarmene er helt stoppet til. Om jeg blev gal over at de ikke havde tjekket hende mere grundigt..... JA MEGET, stakkels pige. så tror da fanden at pigen stritter imod ved mad og ikke vil sove....

Så e bud ville være at få kigget på maven????

Anmeld

14. september 2012

LR85

RikkeRasmussen skriver:

På forhånd tak for svar

jeg er rigtig ked af at sige det, men tror bare desværre det er en del af udviklingen hos de små børn.

synes selv jeg har oplevet det og hører tit om andre med børn 0-1 år der har prøvet det i kortere eller længere perioder.

jeg er ikke kommet til sådan en periode med min 3 måneder gamle endnu, men det som alligevel virker hos os, er at ligge mig med ham og sove.

han falder bedre til ro og hvis han vågner, kan han være nemmere at få til ro igen

Anmeld

14. september 2012

Marts<3

Min dreng er 6 mdr. Og det er PRÆCIS det samme... Sådan har det været i hans 6 mdr liv... Jeg er træt, og drænet... 

Han sover max 1 time om dagen af gangen. Har han altid gjort. 

Så jeg ved hvad du går igennem.

Et stort knus fra en anden træt mor...

Anmeld

14. september 2012

Babydreams

TbCp skriver:

Hold da op! Det kunne være mig der har skrevet det her!

Min dreng er dog 9 mdr.
Den sidste uge har været skrækkelig!
Fra omkring kl. 1 er han vågen og ked SÅ mage gange. Han roder rundt og ingen af os får søvn.

Om dagen tager han 1/2 timers lure...

Han har lige fået 2 tænder

Vi har været ved ørelægen med ham denne uge men alt så fint ud..

Vi krydser bare fingre for at det snart vender for det er bare ikke sjovt! og vi er drænet for energi!!!

Puha ja, det lyder jo til at vi har meget til fælles i denne situation..
Du har ret man er fuldstændig drænet for energi, man orker nærmest ingenting, også har i en datter i forvejen!

Lige nu er jeg glad for vi kun har ham, fordi man er jo nærmest på hele dagen, man når ikke at slappe meget af, før han er vågen igen!

Masser af til jer!

Anmeld

14. september 2012

Babydreams

Mor til Ella skriver:

Ingen konkrete forslag.

Sådan har jeg kørt de sidste 3 mdr. Oppe hver halve time HVER nat.

Har også fået tjekket øre og mave hver 14 dag for synes ikke det kunne være rigtigt at hun hverkan sov eller spiser.

VUPTI igår fandt lægen så ud af at hun har en voldsom forstoppelse og at tarmene er helt stoppet til. Om jeg blev gal over at de ikke havde tjekket hende mere grundigt..... JA MEGET, stakkels pige. så tror da fanden at pigen stritter imod ved mad og ikke vil sove....

Så e bud ville være at få kigget på maven????

Øv øv
Stakkels din pige, de sk**e læger!!

Men tænker at hvis det var noget med hans mave, så ville han have problemer med hans afføring, og der er slet ingenting!

Anmeld

14. september 2012

Babydreams

LR85 skriver:

jeg er rigtig ked af at sige det, men tror bare desværre det er en del af udviklingen hos de små børn.

synes selv jeg har oplevet det og hører tit om andre med børn 0-1 år der har prøvet det i kortere eller længere perioder.

jeg er ikke kommet til sådan en periode med min 3 måneder gamle endnu, men det som alligevel virker hos os, er at ligge mig med ham og sove.

han falder bedre til ro og hvis han vågner, kan han være nemmere at få til ro igen

Når han vågner om natten, kommer han også over i vores seng, men syntes slet ikke at det har en super god effekt, han bakser stadigvæk rundt med arme og ben, hvilket resultere i, at jeg slet ikke får noget søvn, da jeg enten får en arm i hovedet, eller et ben i siden

Har du muligvis et forslag til, hvor længe denne periode kan stå på, så man måske har noget at de frem til?

Anmeld

14. september 2012

Babydreams

Marts<3 skriver:

Min dreng er 6 mdr. Og det er PRÆCIS det samme... Sådan har det været i hans 6 mdr liv... Jeg er træt, og drænet... 

Han sover max 1 time om dagen af gangen. Har han altid gjort. 

Så jeg ved hvad du går igennem.

Et stort knus fra en anden træt mor...

Også brokker jeg mig, når min søn kun har været sådan i en uge, det må virkelig været hårdt for dig, forstår virkelig godt du er drænet!

Rigtig mange til dig også!

Anmeld

14. september 2012

Mor til Ella

RikkeRasmussen skriver:

Øv øv
Stakkels din pige, de sk**e læger!!

Men tænker at hvis det var noget med hans mave, så ville han have problemer med hans afføring, og der er slet ingenting!

Nej okay...

Så er det sikkert bare en fase....

Er der ikke noget med at de går ind i noget seperations angst??? Måske det kan være forklaringen.

Du kunne måske prøve at ligge inde ved ham en nat og se om det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.