Igangsættelse (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

MorDk

nielsen80 skriver:

Fik lagt en stikpille kl 8.10, og fødte kl 21.08 samme dag ved akut kejsersnit. Jeg var dog på det tidspunkt 8cm åben, og ville nok have født et par timer senere af mig selv, havde det ikke endt som det gjorde.

Jeg var overhovedet ikke moden da den første stikpille blev lagt op, men det gik alligevel stærkt for mig. Så det behøver ikke at trække i langdrag.

Håber altså du snart går fødsel, gerne i nat bare sådan spontant

Tak for de krydsede *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

MorDk

Tak

Håber også for dig at det sker snart - jeg skal på sygehuset i morgen til Hindeløsning og håber virkelig det gir pote for er godt nok også ved at være mørbanket og træt, ellers  sætter de mig igang på tirsdag senest

Er 40+6 i dag

Sender vestøv til dig PUSSSSSSSST ***********************

Uh held & Lykke med det *S*

Min Jm snakker noget om nogle tabletter jeg skal spise med mellemrum... og først stoppe når veerne starter... osv. MEN det er hvis jeg ikke er moden. Ellers vil de nok tage vandet hvis jeg er åben. Men skal til lægesamtale mandag også bliver jeg måske sat igang tirsdag ... MEN håber jeg føder i weekenden ♥

Anmeld

14. september 2012

chael

MorDk skriver:

Uha det var alligevel hurtigt!!!

Ja meget. Også hurtigere end jeg havde regnet med

Min 3. Fødsel tog 1 time og 39, fra første ve. Så hvis det nogensinde skulle ske jeg skulle have nummer 4, så skal jeg vidst indlægges 14 dage inden eller planlægge en hjemmefødsel

Anmeld

14. september 2012

MorDk

nielsen80 skriver:

Hov glemte lige, blev sat i gang, da jeg gik 10 dage over termin

Hvis jeg skal sættes igang bliver det i næste uge

Anmeld

14. september 2012

MorDk

chael skriver:

Ja meget. Også hurtigere end jeg havde regnet med

Min 3. Fødsel tog 1 time og 39, fra første ve. Så hvis det nogensinde skulle ske jeg skulle have nummer 4, så skal jeg vidst indlægges 14 dage inden eller planlægge en hjemmefødsel

Anmeld

14. september 2012

nielsen80

MorDk skriver:

Tak for de krydsede *S*

Det var da så lidt, man vil jo helst gå i gang af sig selv.

Bare lige til info, mit akut kejsersnit havde INTET med igangsættelsen at gøre(det var en navlestreg snoet om halsen tre gange, der var årsagen), så skrev det ikke for at gøre dig uroligt. Tænkte lige bagefter det var lidt dumt, sorry!

Anmeld

14. september 2012

mybaby-girl

MorDk skriver:

Uh held & Lykke med det *S*

Min Jm snakker noget om nogle tabletter jeg skal spise med mellemrum... og først stoppe når veerne starter... osv. MEN det er hvis jeg ikke er moden. Ellers vil de nok tage vandet hvis jeg er åben. Men skal til lægesamtale mandag også bliver jeg måske sat igang tirsdag ... MEN håber jeg føder i weekenden ♥

Uhh, det lyder nu også lidt spændende

Gad vide hvem der føder først så .. hihi

Held og lykke når det bliver din tur

Anmeld

14. september 2012

smokin

Jeg fik 1 pille og blev sat igang 37+3. Fik den lagt kl. 16. Vandet gik 00.50 og hun er født dagen efter 15.21

Anmeld

14. september 2012

FruStolpe

MorDk skriver:

Hvor lang tid gik der fra du blev sat igang til du fødte?

Hvordan blev du sat igang og hvorfor?

Jeg blev sat igang da jeg var 40+0 pga forhøjet blodtryk

Fik stikpille ved 10 tiden om formiddagen, og fødte 9.55 dagen efter.

Mit vand gik om natten kl 3 og reglmæssige veer fra 4:30

Anmeld

14. september 2012

Stumpen

Ved den første blev jeg sat igang 39+5 og fødte 40+0

Ved nummer to blev jeg sat igang 42+1 og fødte 42+3

Ved begge børn var jeg hametisk lukket med 2 cm livmoderhals og det hele.. Jeg blev sat igang begge gange med stikpiller og havde ingen gener inden fødslen gik i gang.. Med den første tog den ca 7 timer og med nummer 2 tog det ca 5 timer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.