MorDk skriver:
Hvor lang tid gik der fra du blev sat igang til du fødte?
Hvordan blev du sat igang og hvorfor?
Ved min første graviditet, skulle jeg til jordmoder den dag og hun havde fuldstændig glemt mig og måtte vente en time ekstra, men kom ind til hende og vi havde snakket om hindeløsning ved sidste besøg, og det gjorde hun så, det gjorde lidt nas 
Jeg sagde til hende at jeg godt ville have kørt strimmel (CTG) da jeg ikke havde mærket ham så meget, (foranliggende moderkage) jeg kom hen og fik den der på maven og skulle ligge der ihvert fald en time, og der kunne de se at jeg havde begyndt at få flere plukveer og at hans hjerterytme ikk gik helt som det skulle og da var jeg 41+2, og lå der i flere timer og der kom lidt flere forskellig og kiggede til mig og jeg blev virkelig bekymret og de besluttede endelig at sætte mig igang fordi jeg var så langt henne, og fik lagt én stikpille op, og blev indlagt, kl. 19:50 gik vandet så i en skylle da jeg sad og fik aftensmad, men ingen veer får kl. 2:50 om natten og de forsvandt igen, skulle møde på fødestuen kl. 8 næste morgen og fik sat ve-drop kl. 10 og Oliver er født kl. 17:11 ...
Undskyld det lange svar
Anmeld