Unormal udflåd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Line8700

Hejsa jeg er 26+5 og har haft haft noget mærkelig udflåd de sidste par uger. Det er grønligt med små klumper i (ja undskyld) Ligner faktisk at jeg har pudset næse ned i trusse indlægget. Jeg har haft svamp, og nogle gange klør det også men det bliver ikke ved med at klø.

Jeg har brugt det der hedder Cannesten, som min læge sagde at jeg skulle bruge, men har ikke turde at bruge de der stikpiller da der står at man ikke må fører den for langt op, når man er gravid, men hvad er for langt, og hvad er ikke langt nok??

Men mit spørgsmål er egenligt ang det udflåd, om der er nogen af jer der har prøvet det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

SussieThyssen

Line8700 skriver:

Hejsa jeg er 26+5 og har haft haft noget mærkelig udflåd de sidste par uger. Det er grønligt med små klumper i (ja undskyld) Ligner faktisk at jeg har pudset næse ned i trusse indlægget. Jeg har haft svamp, og nogle gange klør det også men det bliver ikke ved med at klø.

Jeg har brugt det der hedder Cannesten, som min læge sagde at jeg skulle bruge, men har ikke turde at bruge de der stikpiller da der står at man ikke må fører den for langt op, når man er gravid, men hvad er for langt, og hvad er ikke langt nok??

Men mit spørgsmål er egenligt ang det udflåd, om der er nogen af jer der har prøvet det??

Det lyder som om du stadig har en infektion, så kontakt lægen igen, og så må du hellere få ham/hende til at vise dig hvordan du gør med de stikpiller.
iøvrigt skal du bare bruge langefingeren til at skubbe pillen op med, når du sidder på toilettet.
den er kortere end din skede er dyb, så den kan ikke komme for langt op.

Kørligst
Sussie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.