Vis mig din invitation :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

betina23

Fynni skriver:

Du må da godt lige kigge vores hvis det er.. Stod for at lave dem selv, så de er ikke 100 % ens, men har da forsøgt, det bedste jeg kunne..

Lavede så bordkort og menuer i samme stil, så der var en form for rød tråd..

Hvor har du købt de flotte sommerfugle henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

hmg86

Camillakn skriver:

Hvor er de flotte, Havde selv tænkt lidt hen i den retning .
Hva har det ca kostet at lave? og hvor mange gæster var i ?  

Mange tak for de pæne ord..

Jeg var ude i rigtig god tid så fik købt stort ind af de forskellige ting.. printede selv indmad osv., og selve invitationen var store papstykker, da det var billigere, hvor jeg så selv klippede dem ud i den rigtige størrelse.. det endte lidt dyrere end først planlagt, men det har kostet ca. 1700 kr. inkl. alt (lilla kuverter, sommerfugle osv.)..

Lavede så 35 invitationer, 6 menukort og bordkort til 58 mennesker, så alt i alt er jeg fint tilfreds med både pris og resultat..

Anmeld

18. september 2012

hmg86

betina23 skriver:

Hvor har du købt de flotte sommerfugle henne?

Det er Karen Marie klip.. købte dem direkte fra deres hjemmeside, da de havde tilbud på storkøb..

hjemmesiden er: www.karenmarieklip.dk.. de har mange fede ting..

Anmeld

18. september 2012

hmg86

Ciss skriver:

Nej, hvor er de flotte!

mange tak.. er også selv super glad for resultatet..

Anmeld

26. september 2012

Camillakn

Fynni skriver:

Mange tak for de pæne ord..

Jeg var ude i rigtig god tid så fik købt stort ind af de forskellige ting.. printede selv indmad osv., og selve invitationen var store papstykker, da det var billigere, hvor jeg så selv klippede dem ud i den rigtige størrelse.. det endte lidt dyrere end først planlagt, men det har kostet ca. 1700 kr. inkl. alt (lilla kuverter, sommerfugle osv.)..

Lavede så 35 invitationer, 6 menukort og bordkort til 58 mennesker, så alt i alt er jeg fint tilfreds med både pris og resultat..

Okay, vi holder et intimt bryllup så skal kun sende 13 indbydelser. Så det bliver jo en helt anden pris.

Men du har da fået meget for pengene syntes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.