Vis mig din invitation :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.023 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Camillakn

Jeg mangler lidt inspiration til hvis man selv laver en invitation eller køber dem færdige.. Så hvis i lige vil være skønne at vise mig dem fra jeres bryllup ville det være skønt

På forhånd tak, og så må i have en rigtig god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Jupiter

Jeg har ikke lige fået taget billeder af mine endnu, men prøv at gå ind på bryllupsklar.dk og se i forummet under DIY-trådene. Der er mange som har lavet flotte invitationer

Anmeld

14. september 2012

Camillakn

Jupiter skriver:

Jeg har ikke lige fået taget billeder af mine endnu, men prøv at gå ind på bryllupsklar.dk og se i forummet under DIY-trådene. Der er mange som har lavet flotte invitationer

Det vil jeg gøre mange tak for tippet .

Anmeld

14. september 2012

Jupiter

Camillakn skriver:

Det vil jeg gøre mange tak for tippet .

Det var så lidt

Anmeld

14. september 2012

Ciss

Jeg har desværre ikke et billede, men en veninde af mig havde lavet invitationerne i tykt blankt papir. Selve kortet var firkantet, men på hver side var der i tillæg udskåret siluetten af en siddende kat. Den havde hovedet lidt på siden og poterne på skrå ned foran kroppen. Når så begge kattene blev brættet ind foran kortet fra hver sin side, mødtes de på midten og kombinationen af hovederne og poterne på skrå ned gav indtryk af et hjerte.

Farven var creme, og så havde hun skrevet alle kortene for hånd med pen og blæk og sådan en snørklet gammeldags skrift. (Ved ikke lige hvad den slags hedder - og kan absolut ikke selv gøre det så pænt selv...). Det må have været et enormt arbejde.

Anmeld

14. september 2012

Camillakn

Ciss skriver:

Jeg har desværre ikke et billede, men en veninde af mig havde lavet invitationerne i tykt blankt papir. Selve kortet var firkantet, men på hver side var der i tillæg udskåret siluetten af en siddende kat. Den havde hovedet lidt på siden og poterne på skrå ned foran kroppen. Når så begge kattene blev brættet ind foran kortet fra hver sin side, mødtes de på midten og kombinationen af hovederne og poterne på skrå ned gav indtryk af et hjerte.

Farven var creme, og så havde hun skrevet alle kortene for hånd med pen og blæk og sådan en snørklet gammeldags skrift. (Ved ikke lige hvad den slags hedder - og kan absolut ikke selv gøre det så pænt selv...). Det må have været et enormt arbejde.

Lyder da rigtig spændene og anderledes

Men ja, lyder lidt indviklet og man skal nok være meget præcis, heh

Anmeld

14. september 2012

Ciss

Camillakn skriver:

Lyder da rigtig spændene og anderledes

Men ja, lyder lidt indviklet og man skal nok være meget præcis, heh

Ja, hun hun kan godt lide den slags hobbyprojekter og har bl a lavet en del uroer som hun har skåret ud i forskelligt papirmateriale og filt mm. Rigtig kreativ.

Jeg tror ikke, jeg havde klaret at lave noget tilsvarende selv....

Anmeld

16. september 2012

hmg86

Du må da godt lige kigge vores hvis det er.. Stod for at lave dem selv, så de er ikke 100 % ens, men har da forsøgt, det bedste jeg kunne..

Lavede så bordkort og menuer i samme stil, så der var en form for rød tråd..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. september 2012

Ciss

Fynni skriver:

Du må da godt lige kigge vores hvis det er.. Stod for at lave dem selv, så de er ikke 100 % ens, men har da forsøgt, det bedste jeg kunne..

Nej, hvor er de flotte!

Anmeld

17. september 2012

Camillakn

Fynni skriver:

Hvor er de flotte, Havde selv tænkt lidt hen i den retning .
Hva har det ca kostet at lave? og hvor mange gæster var i ?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.