sparkedragt vs. natdragt vs. heldragt ? ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.585 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Princesspigen

hjælp mig piger..

jeg prøver og prøver og prøver men kan vitterligt ikke finde forskellen på sparkedragter, heldragter og natdragter..

alt efter hvem jeg spørger får jeg forskellige svar, så der er åbenbart delte meninger om hvad der er hvad

hjælp mig via billeder med at finde forskellen på hvad der er hvad, så er i søde.. jeg bliver nemlig heller ikke klogere af at google det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

132319

Sparkedragt: Med fødder

Natdragt: Med knapper eller lynlås ned midt på. Kan være både med og uden fødder

Heldragt: Uden de to ovenstående ting, kun med knapper mellem benene

Anmeld

14. september 2012

DreamChild

Jeg følger lige med her

Jeg kan nemlig heller ikke finde rundt i det

Anmeld

14. september 2012

Clisolka

Princesspigen skriver:

hjælp mig piger..

jeg prøver og prøver og prøver men kan vitterligt ikke finde forskellen på sparkedragter, heldragter og natdragter..

alt efter hvem jeg spørger får jeg forskellige svar, så der er åbenbart delte meninger om hvad der er hvad

hjælp mig via billeder med at finde forskellen på hvad der er hvad, så er i søde.. jeg bliver nemlig heller ikke klogere af at google det  

Uhh ja det er et stort roderi med sparkedragter, heldragter og natdragter, så der forstår jeg godt du bliver forvirret 

Der findes utallige af forskellige dragter med og uden tæer  Jeg brugte kun sparkedragter med tæer i til Isabella da hun var nyfødt, men jeg fandt hurtigt ud af at det var bedre at bruge strømpebukser, for de der tæer i dragterne var godt nok irreterende  Heldragter har jeg aldrig brugt til hende - og natdragter, ja, det har været begrænset hvad vi har brugt, for hun er et meget varmt barn 

Anmeld

14. september 2012

Clisolka

Jeg følger lige med her

Jeg kan nemlig heller ikke finde rundt i det

Hov, fejlindlæg

Anmeld

14. september 2012

132319

Sparkedragt:

Heldragt:

Anmeld

14. september 2012

Maja_4000

Sparkedragt: 

Natdragt/heldragt: 

I min verden er natdragt og heldragt det samme .. Ligemeget hvordan knapperne og fødderne er

Anmeld

14. september 2012

Princesspigen

132319 skriver:

Sparkedragt: Med fødder

Natdragt: Med knapper eller lynlås ned midt på. Kan være både med og uden fødder

Heldragt: Uden de to ovenstående ting, kun med knapper mellem benene

så billed 1 er en heldragt

billed 2 er en natdragt

og billed 3 er en sparke dragt ?

har jeg forstået det rigtigt ? ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. september 2012

Princesspigen

Maja_4000 skriver:

Sparkedragt: 

Natdragt/heldragt: 

I min verden er natdragt og heldragt det samme .. Ligemeget hvordan knapperne og fødderne er

har du så nogle dragter den lille sover i og andre du bruger om dagen eller bruger du det bare sådan lidt her og der ?

Anmeld

14. september 2012

Maja_4000

Princesspigen skriver:

har du så nogle dragter den lille sover i og andre du bruger om dagen eller bruger du det bare sådan lidt her og der ?

Jeg synes hun er blevet for stor til de dragte nu

Men da hun var mindre havde hun bare de fine på om dagen og de knap så fine , forvaskede osv. på om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.