Tynen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
0 svar
0 synes godt om
20. maj 2009

Siber

Hei Tunis,

jeg læste lige din debat inde på øffen. Men tænkte jeg lige ville skrive til dig her.

Det er ret morsomt at du lige bragte det på banen. For jeg havde det med Andreas forleden dag. Ikke lige omkring flere børn, men omkring Almas fødselsdag. Vi havde købt en rigtig fint puslespil til hende, men jeg syntes at hun skulle have en gave mere. Men der var han ikke enig. Hans argument var at hun fik så meget andet af fam. Men jeg følte bare at lige præcis denne dag, kunne man give hende noget hun virkelig ønskede sig, noget hun har tlat om længe.

Så det endte med at jeg blev total børnefornærmet, og sagde så købte jeg bare en gave til hende selv. Jeg fik nemlig den tanke, bare fordi han siger nej, er det da ikke ensbetydende med at han skal have ret!

Ang børn så er han ikke sikker på at han vil have flere, men på den anden side siger han også at det er "synd" for mig hvis jeg nu brændende gerne vil have en mere! Så intet er afgjort på den front. men jeg bliver da total skruk med alle jer gravide! jeg tror bare lige jeg skal have Johannas babytid lidt på afstand, men jeg vil jo hellere ikke være for gammel

Nå lang smørre
Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.