I Amalies børnehave har der været valgfri madordning det sidste halve år. Vi har betalt 440 kr om måneden for at de får varm frokost og så eftermiddagsmad. Der er en økonoma i institutionen som laver maden - børnehave ig vuggestue får det samme. Så som udgangspunkt synes jeg det er en god ordning. MEN Amalie er super super kræsen (Cecilie er det ikke, så tror ikke vi kan gøre ret meget ved det selv). Det udviklede sig til sidst til at hun slet ikke ville i børnehave, fordi hun var så bange for ikke at kunne lide maden og mange dage fik hun slet ikke mad, fordi pædagogerne besluttede at man ikke kunne få en rugbrødsmad hvis man ikke kunne lide maden, da de ikke mente der var nok næring i rugbrødsmader!?!?!?!?!? Så nu har vi meldt Amalie ud igen og hun er lykkelig for sin madpakke. Men til januar starter det jo så igen og jeg gruer for hvordan det skal gå!
Så jeg er helt enig i at det bare er en møg-ordning!
KH Fie
Det lyder frygteligt. Det er ikke engang fordi jeg vil male fanden på væggen, men jeg frygter at det ender sådan der

ÆV ÆV ÆV!!!
Stakkels Amalie!!!

Jeg er bare bange for at det vil skabe rigtig mange dårlige oplevelser. Da jeg var barn, fik vi mad i børnehaven. Jeg gik i en vegetar børnehave og jeg har idag, totalt traumer over vegetar mad. Jeg kan brække mig, bare ved lugten, også er det ikke engang løgn

VI havde madpakke dag en dag om ugen og vi elskede!! - Men de censurede så også vores madpakker... Fordi vi ikke måtte have pølse og den slags med så... ARGH... Sådan er de tjo ikke nu, men vi ELSKEDE vores madpakke dag...
Anmeld