Briller.. til baby..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

nattergalen

th skriver:

han har fået målt 5.5 og 4.75 så det er ikke så højt som jeres, men han har muligvis også en bygningsfejl, men det er svært at måle når de er så små, så vi skal lige vente de 3 måned.

er fra odense, så desværre er kbh lidt langt væk.

men min kæreste kan slet ikke tage det han er så ked af det og føler han lig har fået at vide at vores søn er død syg... sådan har jeg det ikke selv, da jeg nok havde forventet at vi fik den besked

Man kan håbe at de små øjne stadig kan rette sig.. Det forventer man generelt.. Vores har 9 og 10 men hans briller skal "kun" hedde 5 og 6 og det er netop fordi så kan de arbejde sig ned af.. Håber det lykkes for jeres lille.. 

Jeg kan godt forstå din mand.. Det er absolut ikke en sjov nyhed at få.. Jeg satte mig også til at tude, men det var fordi det var dråben der fik bægret til at flyde over.. Men giv ham tid.. Han skal også vænne sig til tanken om at hans lille gut skal til at gå med briller.. 
Men de kan nu se ret søde ud, med dem på.. Det hjalp mig at se ham med dem på..

Ja kan godt se Odense er et stykke væk.. Men mon ikke i så finder nogen der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

th

nattergalen skriver:

Man kan håbe at de små øjne stadig kan rette sig.. Det forventer man generelt.. Vores har 9 og 10 men hans briller skal "kun" hedde 5 og 6 og det er netop fordi så kan de arbejde sig ned af.. Håber det lykkes for jeres lille.. 

Jeg kan godt forstå din mand.. Det er absolut ikke en sjov nyhed at få.. Jeg satte mig også til at tude, men det var fordi det var dråben der fik bægret til at flyde over.. Men giv ham tid.. Han skal også vænne sig til tanken om at hans lille gut skal til at gå med briller.. 
Men de kan nu se ret søde ud, med dem på.. Det hjalp mig at se ham med dem på..

Ja kan godt se Odense er et stykke væk.. Men mon ikke i så finder nogen der

tak, ja jeg kan godt se I har haft en del at slås med, håber også jeres lille dreng kommer til at elsker sine briller...

vil du ikke sende et billede af ham med dem på når i har fået dem..

jeg tror jeg godt kunne finde på at køre ud og prøve et par briller på ham i dag og tage billeder af dem jeg synes kunne være flotte og vise hans far i aften når han kommer hjem.

men jeg fik også lige at vide at de fleste børn fødes med +4,5 og arbejder sig så ned, så er det jo ikke så galt, som vi troede.

Anmeld

17. september 2012

nattergalen

tak, ja jeg kan godt se I har haft en del at slås med, håber også jeres lille dreng kommer til at elsker sine briller...

vil du ikke sende et billede af ham med dem på når i har fået dem..

jeg tror jeg godt kunne finde på at køre ud og prøve et par briller på ham i dag og tage billeder af dem jeg synes kunne være flotte og vise hans far i aften når han kommer hjem.

men jeg fik også lige at vide at de fleste børn fødes med +4,5 og arbejder sig så ned, så er det jo ikke så galt, som vi troede.

Nej netop.. Vidste ikke det var præcis 4,5 men ved at børns øjne udvikler sig de første 7 år.. Så der er håb forude.. 
Også derfor vi krydser fingre for at Gabriel med tiden ikke skal have flaskebunde i sine briller.. 

Rigtig god ide med at gå ud og prøve nogen på ham.. Det hjalp på mig.. Men mit råd vil være, nu når han alligevel skal gå med briller så invister i nogen i gider se ham med.. Jeg ved stel kan fåes meget billigt men det er som regel ikke de pæne, og det kan gøre udseendet ikke bliver optimalt.. 

Og lad os endelig se billeder.. Min får sine enten fredag el mandag og skal nok sætte et billede el to ind.. Har endnu ikke sat babybilleder af ham på nettet, da vi egentlig havde besluttet ikke vil have ham på nettet, men mon ikke vi kan gøre en undtagelse Der er flere herinde der også har spurgt til at se billeder

Rigtig meget held og lykke..  

Anmeld

17. september 2012

th

nattergalen skriver:

Nej netop.. Vidste ikke det var præcis 4,5 men ved at børns øjne udvikler sig de første 7 år.. Så der er håb forude.. 
Også derfor vi krydser fingre for at Gabriel med tiden ikke skal have flaskebunde i sine briller.. 

Rigtig god ide med at gå ud og prøve nogen på ham.. Det hjalp på mig.. Men mit råd vil være, nu når han alligevel skal gå med briller så invister i nogen i gider se ham med.. Jeg ved stel kan fåes meget billigt men det er som regel ikke de pæne, og det kan gøre udseendet ikke bliver optimalt.. 

Og lad os endelig se billeder.. Min får sine enten fredag el mandag og skal nok sætte et billede el to ind.. Har endnu ikke sat babybilleder af ham på nettet, da vi egentlig havde besluttet ikke vil have ham på nettet, men mon ikke vi kan gøre en undtagelse Der er flere herinde der også har spurgt til at se billeder

Rigtig meget held og lykke..  

vi har begge to briller herhjemme, jeg har dog kun til når jeg skal læse, men jeg vil aldrig købe nogen jeg ikke synes var så pæne, så heller betale noget ekstra og være tilfredse med dem

helt ok hvis du ikke vil have billeder herinde, jeg har næsten heller ikke nogen af min søn på nettet.

Anmeld

17. september 2012

Kay

nattergalen skriver:

Jep vi har fundet dem han skal have og han er bare for lækker

han kan ik andet end at være lækker

Anmeld

17. september 2012

LR85

nattergalen skriver:

Hej søde du

Jamen der er ikke så meget at sige.. Vi må tag det som det kommer..
Håber bare at tingene falder lidt til ro.. Bare i 2 mdr så vil jeg være glad..

Det er da også meget du skal dig igennem med din familie. 

Håber i er okay trods det hele

Anmeld

18. september 2012

Rikke, Liam & Linus

nattergalen skriver:

Hihi.. Cute det er han.. Og nu har vi fundet nogle som er vild seje og ikke de alm kedelige man kan få de fleste steder.. Børnebriller er generelt  at se på.. Men vi fandt en lille butik som havde lidt at vælge iml.. For el har det været umuligt.. også hos Louis Nielsen Og hvis der er noget jeg ved så er det at INTET er gratis

Hvornår startede du selv på briller? 

Nej desværre. Jeg var knap 2 år. Min forældre studsede over at jeg gik ind i ting og ikke kunne samle puslespil.

Men jeg har nu altid været glad for mine briller. Så det håber jeg også din lille fyr bliver.

NB: Opdatering på vej fra mig i et andet indlæg.

Anmeld

18. september 2012

nattergalen

Rikke&Liam skriver:

Nej desværre. Jeg var knap 2 år. Min forældre studsede over at jeg gik ind i ting og ikke kunne samle puslespil.

Men jeg har nu altid været glad for mine briller. Så det håber jeg også din lille fyr bliver.

NB: Opdatering på vej fra mig i et andet indlæg.

Uhha ja det lyder ikke sjovt.. Men altid noget du var glad for dem  

Her hjemme går vi begge to med briller, så vi bliver en hel lille brille-familie  

Skal kigge efter dit indlæg Håber det er godt nyt  

Anmeld

19. september 2012

Pige2009

nattergalen skriver:

Ja det kunne være rart..  

Men ellers må vi bare hange op i os selv og tag det næste med også.. 

Ja, men det er jo altid hårdt

Anmeld

19. september 2012

nattergalen

Baagøe skriver:

Ja, men det er jo altid hårdt

Det har du ret i.. 
Og skal også være bedre til at sige det højt.. For har lidt en tendens til bare at køre på og ikke få bearbejdet det jeg har været igennem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.