tak, ja jeg kan godt se I har haft en del at slås med, håber også jeres lille dreng kommer til at elsker sine briller...
vil du ikke sende et billede af ham med dem på når i har fået dem..
jeg tror jeg godt kunne finde på at køre ud og prøve et par briller på ham i dag og tage billeder af dem jeg synes kunne være flotte og vise hans far i aften når han kommer hjem.
men jeg fik også lige at vide at de fleste børn fødes med +4,5 og arbejder sig så ned, så er det jo ikke så galt, som vi troede.
Nej netop.. Vidste ikke det var præcis 4,5 men ved at børns øjne udvikler sig de første 7 år.. Så der er håb forude..
Også derfor vi krydser fingre for at Gabriel med tiden ikke skal have flaskebunde i sine briller..
Rigtig god ide med at gå ud og prøve nogen på ham.. Det hjalp på mig.. Men mit råd vil være, nu når han alligevel skal gå med briller så invister i nogen i gider se ham med.. Jeg ved stel kan fåes meget billigt men det er som regel ikke de pæne, og det kan gøre udseendet ikke bliver optimalt..
Og lad os endelig se billeder.. Min får sine enten fredag el mandag og skal nok sætte et billede el to ind.. Har endnu ikke sat babybilleder af ham på nettet, da vi egentlig havde besluttet ikke vil have ham på nettet, men mon ikke vi kan gøre en undtagelse
Der er flere herinde der også har spurgt til at se billeder 
Rigtig meget held og lykke..
Anmeld