Meget ondt, nogen der kan hjælpe...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. september 2012

tulle09

Hade igår og også lidt i dag haft lidt mens smerter, nu har jeg så bare fået sindssygt ondt i skambenet og alt omkringliggende.. Ved ikke hva jeg skal gøre a mig selv det gør så sindssygt ondt kan ikk holde til noget som helst pga smerterne, og det strækker sig helt ned på indersiden af lårene nu...

Håber nogen kender nogle gode ideer til hva jeg kan gøre der kan tage smerterne lidt....

36+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

tulle09

Slet ingen der vil byde ind med noget????

Anmeld

14. september 2012

Ciss

Jeg ved desværre ikke.

Det kan være, at det ville være en god ide at ringe og spørge en jordmor.....

Anmeld

14. september 2012

Kamulla

syntes det lider lidt som bækkenløsning... men havde også store smerter på et tidspunkt.. men det var fordi Noah tog et gevaldigt ryk ned så mine hofter gav sig

Anmeld

14. september 2012

Holbæktrunten

tulle09 skriver:

Hade igår og også lidt i dag haft lidt mens smerter, nu har jeg så bare fået sindssygt ondt i skambenet og alt omkringliggende.. Ved ikke hva jeg skal gøre a mig selv det gør så sindssygt ondt kan ikk holde til noget som helst pga smerterne, og det strækker sig helt ned på indersiden af lårene nu...

Håber nogen kender nogle gode ideer til hva jeg kan gøre der kan tage smerterne lidt....

36+3

Altså, hvis det kommer sådan med mellemrum, så kunne det jo godt tyde på begyndende veer...

Er det mere konstant er det sikkert babys hovede der står dybt og trykker på nervebaner og bækken...

Men hvis du er urolig, synes jeg du skal kontakte FG

Anmeld

14. september 2012

Rikkeas

tulle09 skriver:

36+3

Hmm, jeg har ikke lige noget bud på, hvad dét kunne være.. Synes du liige skulle ringe til din fødegang - det er dét de er der for ;-) ( blandt andet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.