40+1 og sidste JM-besøg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. september 2012

MorDk

Har været ved JM idag! Hun skønner "Lillepigen" til at veje omkring 3800 gram nu. OMG! Det var det min søn vejede ved fødslen 2 dage FØR termin! Har fået en tid til lægesamtale mandag 17.09.12 kl.12.00 mhp. vækstscanning/vurdering og evt. plan for igangsættelse!

Magter ikke at skulle gå 10 dage over eller lign. Kan ikke mere.

Min JM krydser fingre for jeg går i fødsel i weekenden. Blev scannet kort ved JM idag så så liiige ind til prinsessen Kunne ikke se så meget da hun er blevet så stor! Hihi... hun ligger med hovedet ned så det er perfekt! Mit symfysemål er vokset 3 cm. på 2 uger... det er nu 41 cm. PUHA! Stor pige jeg har i maven *S*

Men lad os se hvad hun vejer når hun kommer ud!!! Kryds fingre for der snart sker noget!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

LMX

Yt mæ sig truntetrold...

Anmeld

14. september 2012

MorDk

LMX skriver:

Yt mæ sig truntetrold...

Enig!

Anmeld

14. september 2012

Miia90

vee-støv i din retning. min datter vejede 3860 ved fødsel. født 39+4  

pøj pøj med dig

Anmeld

14. september 2012

babymus77

Kom så lille bebse pige;-) Gør ikke noget de erlidt størrere så går fødslen også lettere;-) Ve støv afsted ;-) 

Anmeld

14. september 2012

MorDk

babymus77 skriver:

Kom så lille bebse pige;-) Gør ikke noget de erlidt størrere så går fødslen også lettere;-) Ve støv afsted ;-) 

Hihi pga. tyngden eller hva??

Anmeld

14. september 2012

babymus77

MorDk skriver:

Hihi pga. tyngden eller hva??

Hehe ved det ikke har læst flere steder at de baner vejen bedre, end de små myr gør;-) Vil også sige min fødsel gik lettere med en på 4035g og 55cm, end en på 2900g og 50 cm:-) 

Anmeld

14. september 2012

MorDk

babymus77 skriver:

Hehe ved det ikke har læst flere steder at de baner vejen bedre, end de små myr gør;-) Vil også sige min fødsel gik lettere med en på 4035g og 55cm, end en på 2900g og 50 cm:-) 

WUHUUU!

Jeg er så spææændt!!

Anmeld

14. september 2012

LouiseRH

Kom nu uuuuuuuud

Anmeld

14. september 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Har været ved JM idag! Hun skønner "Lillepigen" til at veje omkring 3800 gram nu. OMG! Det var det min søn vejede ved fødslen 2 dage FØR termin! Har fået en tid til lægesamtale mandag 17.09.12 kl.12.00 mhp. vækstscanning/vurdering og evt. plan for igangsættelse!

Magter ikke at skulle gå 10 dage over eller lign. Kan ikke mere.

Min JM krydser fingre for jeg går i fødsel i weekenden. Blev scannet kort ved JM idag så så liiige ind til prinsessen Kunne ikke se så meget da hun er blevet så stor! Hihi... hun ligger med hovedet ned så det er perfekt! Mit symfysemål er vokset 3 cm. på 2 uger... det er nu 41 cm. PUHA! Stor pige jeg har i maven *S*

Men lad os se hvad hun vejer når hun kommer ud!!! Kryds fingre for der snart sker noget!!

Jeg krydser alt det jeg kan for dig 

Da jeg blev scannet 39+0 skønnede de Isabella til 3800 - 4 dage efter blev jeg sat i gang, hun vejede 4 kg ved fødslen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.