Staidg lang vej, meeeeeen ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

847 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Der er stadig 4 uger til termin, men var til JM i onsdags som bestemt ikk mente at lillemanden ville blive i maven tiden ud, da han ligger meget dybt i mit bækken  

Fik en tid hos hende igen om 3 uger, men hun var ret sikker på at jeg havde født inden da, og hvis ikke, så ville hun være meget overrasket

Ville bare lige dele med jer, at det (næsten) alt er godt her
Maven vokser, og fylder nu meget godt.. Lillebror er skønnet til at veje ca 2800 gr. så fin størrelse, lidt stor måske når man tænker på at storesøster vejede 3300 gr ved fødslen  Halsbrand og kvalmen kommer til tider tilbage, ikk meget vand i kroppen, men ondt i ryggen, det slipper jeg ikk for

Billedet er taget da der var 1 måned til termin

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Camillos

MillesMor111010 skriver:

Der er stadig 4 uger til termin, men var til JM i onsdags som bestemt ikk mente at lillemanden ville blive i maven tiden ud, da han ligger meget dybt i mit bækken  

Fik en tid hos hende igen om 3 uger, men hun var ret sikker på at jeg havde født inden da, og hvis ikke, så ville hun være meget overrasket

Maven vokser, og fylder nu meget godt.. Lillebror er skønnet til at veje ca 2800 gr. så fin størrelse, lidt stor måske når man tænker på at storesøster vejede 3300 gr ved fødslen  Halsbrand og kvalmen kommer til tider tilbage, ikk meget vand i kroppen, men ondt i ryggen, det slipper jeg ikk for

hvor er du Fin .. det bliver spændende om Jm får ret..

Anmeld

14. september 2012

MMOGM

MillesMor111010 skriver:

Uha hvor spændende! 

Så må vi håbe hun har ret, ellers vil det sikkert føltes som endnu længere tid hvis du går over, fordi hun har "spået" dig til at føde før  men kan se du er 2. gangs fødende, så du går nok ikke over tid hihi.

Held og lykke med det hele! 

Anmeld

14. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Camillos skriver:

hvor er du Fin .. det bliver spændende om Jm får ret..

Tak :-D

Håber virkelig hun har ret .. Har ihvertfald ret mange plukveer idag .. så krydser fingre :-P

Anmeld

14. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Mikkala91 skriver:

Uha hvor spændende! 

Så må vi håbe hun har ret, ellers vil det sikkert føltes som endnu længere tid hvis du går over, fordi hun har "spået" dig til at føde før  men kan se du er 2. gangs fødende, så du går nok ikke over tid hihi.

Held og lykke med det hele! 

Håber virkelig at hun har ret :-D
Har ret mange plukveer idag, så man kan vel håbe lidt at det er snart .. :-P

Anmeld

14. september 2012

MMOGM

MillesMor111010 skriver:

Håber virkelig at hun har ret :-D
Har ret mange plukveer idag, så man kan vel håbe lidt at det er snart .. :-P

Uhh hvor spændende! 

Jeg krydser og håber der snart sker noget så! 

Anmeld

14. september 2012

Krussedulle

MillesMor111010 skriver:

Fin mave
Spændende om hun får ret

Min jm sagde det samme til mig, da jeg var 2 gangs, og jeg gik 11 dage over termin!

Anmeld

16. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Mikkala91 skriver:

Uhh hvor spændende! 

Jeg krydser og håber der snart sker noget så! 

Jo tak .. intet sket endnu, men plukveer on and off hele weekenden,. :-P

Anmeld

16. september 2012

Mor Til Oktober Børn

Krussedulle skriver:

Fin mave
Spændende om hun får ret

Min jm sagde det samme til mig, da jeg var 2 gangs, og jeg gik 11 dage over termin!

Tak
Håber ikk jeg går over tid :-P ...
Men plukveer er der nok af, mangler bare at de gider at blive til veer .. :-O

Anmeld

16. september 2012

MMOGM

MillesMor111010 skriver:

Tak
Håber ikk jeg går over tid :-P ...
Men plukveer er der nok af, mangler bare at de gider at blive til veer .. :-O

Det er det samme her, masser af plukveer men ingen rigtige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.