og nu hvor vi er igang med opskrifterne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. maj 2009

ivfmarie

Har I prøvet at komme frugtfarve i dejen til almindelige boller?

Jeg bagte lyserøde boller sammen med Freja forleden - de var et totalt hit. Smagte akkurat som de plejede - men nu med en smuk lyserød prinsessefarve...

Straks ser jeg for mig hvordan bollerne til til ungernes fælles fødselsdag kan være både lyseblå og lyserøde!

Bare en idé...

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

Nadi

Du er bare fuld af gode idéer. Kan du ikke udgive en pakkeløsning til os idé forladte mødre, der slet ikke har et eneste Bree-gen i os

Jeg vil prøve at lave dem...engang...

Anmeld

20. maj 2009

Sweet1978

God ide til en børnefødselsdag, men tror nok mine forældre ville betakke sig hvis jeg serverede sådanne boller til de fødselsdage de er med til.

Anmeld

20. maj 2009

linemus

God idé! Det må vi prøve. Jeg tænkte faktisk på i dag, om jeg kunne bage en blå kage, men det må da kunne lade sig gøre så. Nogen der har en opskrift på den der grønne giftkage, man altid fik på udflugter som barn? Den må man da kunne gøre blå.

Vi kom engang frugtfarve i risene til Kaspers fødselsdag (maaaange år siden). Grønne ris til festen med vennerne (det blev så ikke det helt store hit, fordi de snaskede og halvkogte, så den grønne farve gjorde det bare klammere), og røde ris til familiemiddagen. Spændende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.