38+0 og sindssyge lyster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Schonert

morethanperfect skriver:

True ... True  

Jeg kunne da aldrig finde på at lyve  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Ønskebarnet12

Kender det alt for godt, jeg kan leve af kager/slik og sodavand :-s det forfærdeligt.. :-P

Anmeld

14. september 2012

Hailiesmom11

Jeg havde den vildeste lyst efter youghurt brød med SMØR, rejer ovenpå lidt mayo og masser og jeg mener masser af citron, levede næsten ikke af andet i 3 uger.. McD s cheeseburgers var også et hit og så skulle der ekstra pickles i og alt lakrids.. Nu snakker vi om nummer 2 så glæder mig til at se hvad det bliver næste gang

Anmeld

16. september 2012

frk andreasen

I min 1 graviditet slik og fastfood og chokolade mint pastiller i kæmpe mængder og cocio . En pige 30 kg +

I min 2 graviditet risaldemande og clementiner piratos og lossepladsen slikkepinde ... en dreng 9kg+

Her i min 3 graviditet. Er 27+2 min egen hjemmelavede tunsalat. Risaldemande og piratos... Det er en pige 5kg+ indtil videre .. har ik spist risaldemande imellem de to sidste graviditeter fik nok men pludselig er det bare et must igen .... Laver det selv ellers ville jeg blive rutineret
Knus Tanja

Anmeld

16. september 2012

FogL

Jeg havde ikke nogle underlige madlyster - men spiste rigtig mange flødekartofler og frikadeller. Noget, som vi normalt kun får temmeligt sjældent. Det gjorde jeg faktisk gennem det meste af graviditeten :p 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.