Barselsgave af manden - har I fået det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2012

Myturn

Fik en buket blomster og det sker yderst sjældent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2012

babymus77

Næhh men gav kæresten en:-) 

Anmeld

16. september 2012

Mutti2B

Ingen mand her, så nej

Anmeld

17. september 2012

Masig

crille skriver:

Nope, inn barselsgave. Tror slet ikke det ville falde min mand ind, ved mindre jeg fortalte ham at jeg forventede det. 

Men har fødselsdag sidst på måneden og der ved han at gave er forventet. Har dog for første gang ever været ved at glemme min fødselsdag maaaaaange gange. Haha plejer at have nedtælling på

Hehe det samme her, tror bestemt ikke han overhovedet har tænkt over det, men altså han har jo også allerede givet mig den største gave han kunne give

Anmeld

17. september 2012

AdamsMor

nielsen80 skriver:

Hvor sjovt du spørger, var lige ved at oprette en tråd om det. Jeg fik nemlig en i går....efter den lille var lagt i seng, og mor her var udkørt med mælk på trøjen og sorte rander under øjene, kom kæresten ind og sagde jeg lige skulle komme med ind på børneværelset. Der havde han tændt sterinlys og der var en buket røde roser...også gik han på knæ og jeg fik den bedste barselsgave..en fin forlovelsesring. Simpelthen helt perfekt

WOW, tillykke! Det gad jeg også godt få... Har ikke fået noget endnu..

Anmeld

17. september 2012

AdamsMor

Har ikke fået noget endnu... Den fra sidst er måske også lidt svær at toppe ( en Volvo V70), men det ku evt klares med en forlovelsesring...

Anmeld

17. september 2012

AdamsMor

Kay skriver:

nej det har jeg ik fået... men jeg har heller ik givet ham en 

Du har da givet ham en baby - det er en ret stor gave

Anmeld

17. september 2012

Kay

AdamsMor skriver:

Du har da givet ham en baby - det er en ret stor gave

han maner jo så han lige så meget har givet mig en baby... da han også har været med til at lave den

ej jeg er glad for at jeg har en sød og forstående mand der ikke brokker sig over jeg ikke når en masse her hjemme og der hygger med lillepigen og laver aftensmad og mange andre huslige ting

Anmeld

17. september 2012

nielsen80

AdamsMor skriver:

Har ikke fået noget endnu... Den fra sidst er måske også lidt svær at toppe ( en Volvo V70), men det ku evt klares med en forlovelsesring...

hahahahaha tror sku næsten jeg fortrækker volvoen(spøg tilside)

Håber du får en overraskelse i den nærmeste fremtid

Anmeld

17. september 2012

crille

Masig skriver:

Hehe det samme her, tror bestemt ikke han overhovedet har tænkt over det, men altså han har jo også allerede givet mig den største gave han kunne give

Præcis!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.