Barselsgave af manden - har I fået det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.272 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Tulle28

Har I fået det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

nielsen80

Hvor sjovt du spørger, var lige ved at oprette en tråd om det. Jeg fik nemlig en i går....efter den lille var lagt i seng, og mor her var udkørt med mælk på trøjen og sorte rander under øjene, kom kæresten ind og sagde jeg lige skulle komme med ind på børneværelset. Der havde han tændt sterinlys og der var en buket røde roser...også gik han på knæ og jeg fik den bedste barselsgave..en fin forlovelsesring. Simpelthen helt perfekt

Anmeld

14. september 2012

Tulle28

nielsen80 skriver:

Hvor sjovt du spørger, var lige ved at oprette en tråd om det. Jeg fik nemlig en i går....efter den lille var lagt i seng, og mor her var udkørt med mælk på trøjen og sorte rander under øjene, kom kæresten ind og sagde jeg lige skulle komme med ind på børneværelset. Der havde han tændt sterinlys og der var en buket røde roser...også gik han på knæ og jeg fik den bedste barselsgave..en fin forlovelsesring. Simpelthen helt perfekt

Neeeeej hvor sødt og romantisk!!! Sikke en dejlig kæreste du har:-) Og stort tillykke med forlovelsen:-)

Her er der vist ingen barselsgave i udsigt - ikke engang en buket blomster! Han plejer ellers at være ret opmærksom, men denne gang er det åbenbart brændt lidt sammen for ham. Er lidt skuffet, når jeg nu slap fra fødslen med 3. gradsbristning og efterfølgende forstoppelse, der har taget lidt af gejsten ved at være nybagt mor:-( Såååååå kunne man da godt bruge en lille blomst:-)

Anmeld

14. september 2012

nielsen80

Tulle28 skriver:

Neeeeej hvor sødt og romantisk!!! Sikke en dejlig kæreste du har:-) Og stort tillykke med forlovelsen:-)

Her er der vist ingen barselsgave i udsigt - ikke engang en buket blomster! Han plejer ellers at være ret opmærksom, men denne gang er det åbenbart brændt lidt sammen for ham. Er lidt skuffet, når jeg nu slap fra fødslen med 3. gradsbristning og efterfølgende forstoppelse, der har taget lidt af gejsten ved at være nybagt mor:-( Såååååå kunne man da godt bruge en lille blomst:-)

Det kan jeg godt forstå! Tror ikke altid mænd tænker på tingene på samme måde. De tænker, nå ja har jo sagt, at jeg elsker hende før,, så det ved hun jo......de glemmer de lige skal holde det ved lige, og vi kvinder har brug for at høre og føle det jævnligt.

Du får lige nogle blomster af mig, selvom det ikke helt er det samme. Også lav lige nogle må hints til ham manden, så han hjælpes lidt på vej

Anmeld

14. september 2012

Tulle28

nielsen80 skriver:

Det kan jeg godt forstå! Tror ikke altid mænd tænker på tingene på samme måde. De tænker, nå ja har jo sagt, at jeg elsker hende før,, så det ved hun jo......de glemmer de lige skal holde det ved lige, og vi kvinder har brug for at høre og føle det jævnligt.

Du får lige nogle blomster af mig, selvom det ikke helt er det samme. Også lav lige nogle må hints til ham manden, så han hjælpes lidt på vej

Ja netop:-) Tror han er blevet lidt overvældet af det hele.

Tusind tak for blomster:-) Hvornår skal I så giftes?

Anmeld

14. september 2012

nielsen80

Tulle28 skriver:

Ja netop:-) Tror han er blevet lidt overvældet af det hele.

Tusind tak for blomster:-) Hvornår skal I så giftes?

Uhhh det kan jeg slet ikke lige overskue. Er slet ikke en hvid kjole/prinsesse pige(er typen der har spildt rødvin på den inden den er på), så vi skal finde ud af, hvordan vi holder det. Ville rigtig gerne det blev noget uformelt og stille og roligt, men nu må vi se. De har meget stolte traditioner i min kærestes familie håber vi kan finde et kompromis.

Lige nu vil jeg bare nyde, at han kunne finde på det......han er normalt ikke den mest romantiske

Anmeld

14. september 2012

Tulle28

nielsen80 skriver:

Uhhh det kan jeg slet ikke lige overskue. Er slet ikke en hvid kjole/prinsesse pige(er typen der har spildt rødvin på den inden den er p&#229, så vi skal finde ud af, hvordan vi holder det. Ville rigtig gerne det blev noget uformelt og stille og roligt, men nu må vi se. De har meget stolte traditioner i min kærestes familie håber vi kan finde et kompromis.

Lige nu vil jeg bare nyde, at han kunne finde på det......han er normalt ikke den mest romantiske

Der er jo også nok at se til i forvejen med en lille baby:-) Vi endte på rådhuset - min mands familie er meget traditionel, men jeg er ikke så vild med kirken... Og det er han i virkeligheden heller ikke når det kommer til stykket:-) Så holder vi en ordentlig fest, når v lige er kommet ud af babyboblen igen:-)

Anmeld

15. september 2012

crille

Nope, inn barselsgave. Tror slet ikke det ville falde min mand ind, ved mindre jeg fortalte ham at jeg forventede det. 

Men har fødselsdag sidst på måneden og der ved han at gave er forventet. Har dog for første gang ever været ved at glemme min fødselsdag maaaaaange gange. Haha plejer at have nedtælling på

Anmeld

16. september 2012

Fleur07

Tillykke med forlovelsen.Her fik jeg et spejlreflekskamera da vi endelig kom hjem.En super skøn gave, da jeg har snakket om sådan et i flere år.

Anmeld

16. september 2012

Kay

nej det har jeg ik fået... men jeg har heller ik givet ham en 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.