Er en heldragt nattøj eller alm tøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Ka+Ma=Be

Fru.Mäes <3 skriver:

Jeg brugte heldragter til Felix UDEN fødder indtil han nåede str. 68 om dagen.. Men må indrømme at jeg synes det ser SÅ dumt ud at putte børn i en heldragt når de f.eks. når str. 80 og op!! Det er for barnligt efter min smag 

Ja det er også min tanke Vi bruger dem en enkelt gang imellem til Benjamin om dagen, men efterhånden stort set kun om natten. Jeg synes han er blevet lidt stor til det Dem jeg bruger om dagen er oftest sådan nogle som hummel hvor der er tryk på maven og "striber" langt siderne. Det ligner nattøj lidt mindre synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

morethanperfect

Da Oscar var baby brugte han heldragter døgnet rundt
Det var jo behaligt for ham og ha på ..
Og så vil jeg mene at dem med fødder er til om natten og dem uden fødder er til om dagen , vel og mærke når de er babyer  

Nu bruger han heldrager til om natten selvom der ingen fødder er i

Anmeld

14. september 2012

Mussen2

Jeg er enig med de andre. Heldragter uden fødder er til hverdags brug ( de knappes oftes i bunden, hvor nattøj ofte knappes hele vejen op)

Heldragter giver en super bevægelsesfrihed, ingen elastikker der gnaver og er bare skønne til tumlinger og babyer.

Anmeld

14. september 2012

rogerrasch

Monica P skriver:

Den anden dag i Dagplejen var der en af de andre piger der havde en heldragt på, jeg troede en heldragt var det sammen som en natdragt, så er der ikke lige en der gider forklare mig hvad forskellen er og hvordan jeg kan se forskel

Føler mig lidt bagud da Johanne snart bliver 1 år

God weekend alle sammen

Monica

det kommer an på hvordan de ser ud i min verden, er der f.eks små søde bamser på så betragter jeg dem som natdragt

Anmeld

14. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Fru.Mäes <3 skriver:

Jeg brugte heldragter til Felix UDEN fødder indtil han nåede str. 68 om dagen.. Men må indrømme at jeg synes det ser SÅ dumt ud at putte børn i en heldragt når de f.eks. når str. 80 og op!! Det er for barnligt efter min smag 

Enig. Dog har Liam på 3 år en heldragt som hans far har købt (så bliver man jo nødt til at putte barnet i den en gang imellem) han har den mest på i weekenderne og når vi hygger og slapper af herhjemme. Kunne ikke finde på at give ham den på i børnehave

Anmeld

14. september 2012

SussieThyssen

Både/og efter min mening..jeg har altid brugt heldragter til mine unger, da de var små, for jeg synes det må være ubehageligt for dem at skille på midten, og så klumper tøjet også omkring dem, når det på overkroppen kravler op, og det forneden kravler ned, og det synes jeg er synd.

jeg er selv utroligt sensitiv med at tøjet klumper når jeg ligger ned, og jeg hader at skille på midten.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. september 2012

Laulund87

Begge dele indtil vuggestue- dagplejestart! Derefter er de kun til hjemmebrug/om natten. Altså i min verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.