Er en heldragt nattøj eller alm tøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.332 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. september 2012

Troldemommi

Den anden dag i Dagplejen var der en af de andre piger der havde en heldragt på, jeg troede en heldragt var det sammen som en natdragt, så er der ikke lige en der gider forklare mig hvad forskellen er og hvordan jeg kan se forskel

Føler mig lidt bagud da Johanne snart bliver 1 år

God weekend alle sammen

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Monica P skriver:

Den anden dag i Dagplejen var der en af de andre piger der havde en heldragt på, jeg troede en heldragt var det sammen som en natdragt, så er der ikke lige en der gider forklare mig hvad forskellen er og hvordan jeg kan se forskel

God weekend alle sammen

Monica

I min verden er det således:

Uden fødder = heldragt til hverdag

Med fødder = natdragt

Linus bruger ofte heldragt om dagen, det er rart at have på og der er godt bevægelsesfrihed i en sådan.

Anmeld

14. september 2012

An&Jo

Monica P skriver:

God weekend alle sammen

Monica

jeg brugte tit heldragter til Johannes i hverdagen da han var lille, for det var bare meget lettere for ham ikke at skilles på midten osv..

En heldragt vil jeg sige man kan bruge til hverdag så snart der ikke er fødder i, eller hvis der ikke direkte står derpå at det er nattøj når man køber det..
Jeg brugte gerne dem fra Hummel, småfolk, katvig, molo osv dengang, for det synes jeg er for fint til at blive gemt væk som nattøj..

Plus wheat og norlie laver nogle ret søde dragter også som vi har brugt til når vi skulle nogle steder, fordi det var klassiske dragter og med en vest til så det jo helt fantastisk ud..

Anmeld

14. september 2012

Nadia Maya

Vi bruger kun heldragter om natten!

Anmeld

14. september 2012

VIPpigen

Natdragt er med fødder, eller knapper helevejen ned foran. Heldragt er en der trækkes over hovedet, og knappes i benene... Vil sige designs som Hummel, molo, katvig osv. Der har knapper i benene, det er heldragt, og kan derfor bruges dagligt. 

Anmeld

14. september 2012

crille

Vi bruger også kun de klassiske heldragter om natten.. både dem med ogg uden fødder. og jo nogen af dem er så fine at det næsten er synd..

har dog også heldragter vi bruger om dagen, men de har et lidt andet udseende og er i andet stof. nok også lidt tykkere jogginstof..

Anmeld

14. september 2012

Fru.Mäes <3

Jeg brugte heldragter til Felix UDEN fødder indtil han nåede str. 68 om dagen.. Men må indrømme at jeg synes det ser SÅ dumt ud at putte børn i en heldragt når de f.eks. når str. 80 og op!! Det er for barnligt efter min smag 

Anmeld

14. september 2012

kekp

Monica P skriver:

God weekend alle sammen

Monica

Jeg bruger heldragter om dagen fordi de er nemme at bevæge sig i.

Men vil sige at min søn er i str 74 nu og det bliver den sidste størrelse jeg køber heldragter i til dagsbrug. Synes at han er for stor når han kommer op i en str 80 

Men til små babyer synes jeg at heldragter er super søde og meget praktiske også om dagen

Anmeld

14. september 2012

modesty

Det er en baby, who cares. Det skal bare være rart at have på. 

Jeg har brugt heldragter om dagen indtil han begyndte at kravle, hvor det blev mere praktisk med body og bukser.

Anmeld

14. september 2012

Ka+Ma=Be

Rikke&Liam skriver:

I min verden er det således:

Uden fødder = heldragt til hverdag

Med fødder = natdragt

Linus bruger ofte heldragt om dagen, det er rart at have på og der er godt bevægelsesfrihed i en sådan.

Det er også min tanke!  

Jeg har været SÅ glad for heldragter til Benjamin - de er søde og nemme! Set i bakspejlet er jeg ærgerlig over, at vi først begyndte at bruge dem da han var 4 måneder gammel, da det der småtte tøj godt kan blive lidt besværligt med en lille baby.

Nu synes jeg dog, at han begynder er være lidt stor til heldragter!  Jeg ved ikke om det bare er mig der tænker sådan, men vi bruger dem efterhånden næsten kun om natten. En enkelt gang imellem også om dagen

EEELSKER heldragter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.