HeidiØ skriver:
Vores dp siger ihvertfald termosæt er uundværligt her i efteråret. Og så foreslår hun fleecedragt til at sove i, så dem har vi to af 
Ej manner, er osse helt lost med sko, vores dp er begyndt at efterspørge det, da hans sutsko blir våde og hans overtræksfutter falder af
.. Tror måske jeg vil ta Katjas råd og købe små gummistøvler af en art? For jeg HAR små skofus sko til ham, begyndersko, men de blir skisme da slidt om i det kravletempo!
Vi har mikke line futter til Naia og de falder ikke af, men man kan også få nogle overtræksbukser med fødder i dem har vi også til naia og vores dp´er er vildt glade for dem.
Termosæt vil jeg heller ikke mene er nødvendig her til efteråret det bliver ofter hurtig koldt end det bliver varmt om foråret.
Så vent til foråret med at købe det.
og en fleecedragt vil være super at sove med dyne men alt for varm i en voksi der er en tyk trøje nok og så en god hue
Har selv lige været ud at købe en overganghue i uld/bomuld og en vinter hue + nogle vanter 450kr at betale ved kasse 1 sko købte vi i sidste uge til 250 sat ned fra 700kr i næste weekend tager vi til tyskland og køber vinterstøvler for hun vil jo beynde at gå om ganske kort tid (hun gå fint med os i hånden vil bare ikke give slip)
Anmeld