Ang vintertøj :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Jeg har lige bestilt et termosæt, kan han mon sove i det? Må lige snakke med dagplejemoren

Ja, det tænkte jeg også.. Men så så jeg på en hjemmeside, sådan nogle vandtætte overtræksfutter Det var smart... Men de koster 250 kroner!!!! :O :O Jeg er nemlig ikke meget for at gi ham "sko" på, når han ikke går endnu  

Ja mon ikke!? Det tror jeg godt han kan.

Nåårh ja, dem havde jeg helt glemt De er også rigtig smarte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Ja mon ikke!? Det tror jeg godt han kan.

Nåårh ja, dem havde jeg helt glemt De er også rigtig smarte 

Ja Der er bare så mange ting, de skal ha.. 

Jeg ville også gerne ha noget uld undertøj til ham, Men skal han så ha 2 bodystockings på? Eller skal uld body'en være kortærmet? Armen, findes der en børneguide et sted?

Anmeld

18. september 2012

HeidiØ

RiUL skriver:

Vi har købt en flyverdragt, og så har vi en softshell jakke til nu her. Mangler et termosæt .. Og hue og vanter, selvfølgelig. 

Hvad skal de små sove i, når de sover udendørs? 

Og hvad gør I med sko? Til dem der ikke går endnu, Oliver er på legeplads hver dag, og hans sokker/sutsko bliver jo våde når vejret også bliver vådt? Åh synes det er en jungle

Vores dp siger ihvertfald termosæt er uundværligt her i efteråret. Og så foreslår hun fleecedragt til at sove i, så dem har vi to af

Ej manner, er osse helt lost med sko, vores dp er begyndt at efterspørge det, da hans sutsko blir våde og hans overtræksfutter falder af  .. Tror måske jeg vil ta Katjas råd og købe små gummistøvler af en art? For jeg HAR små skofus sko til ham, begyndersko, men de blir skisme da slidt om i det kravletempo!

Anmeld

18. september 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Ja Der er bare så mange ting, de skal ha.. 

Jeg ville også gerne ha noget uld undertøj til ham, Men skal han så ha 2 bodystockings på? Eller skal uld body'en være kortærmet? Armen, findes der en børneguide et sted?

Haha Hvis du finder den, må du ikke holde den for dig selv! hihi

Ja uld havde jeg ikke engang tænkt over Det må vi også se at få fat i 

Anmeld

18. september 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Vores dp siger ihvertfald termosæt er uundværligt her i efteråret. Og så foreslår hun fleecedragt til at sove i, så dem har vi to af

Ej manner, er osse helt lost med sko, vores dp er begyndt at efterspørge det, da hans sutsko blir våde og hans overtræksfutter falder af  .. Tror måske jeg vil ta Katjas råd og købe små gummistøvler af en art? For jeg HAR små skofus sko til ham, begyndersko, men de blir skisme da slidt om i det kravletempo!

Faldet de der futter af? Æv jeg troede lige de var så smarte!

Jeg tænkte i hvert fald at det ikke gjorde så meget, da han jo ikke gik i dem, men bare havde dem på Så fik han ikke våde fusser!

Anmeld

18. september 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

Faldet de der futter af? Æv jeg troede lige de var så smarte!

Jeg tænkte i hvert fald at det ikke gjorde så meget, da han jo ikke gik i dem, men bare havde dem på Så fik han ikke våde fusser!

Altså det sir hun godt nok de gør Han er jo også en vild knægt, han er bare turbokravleren!!

Anmeld

18. september 2012

SaNiNa

HeidiØ skriver:

Vi har mikke line futter til Naia og de falder ikke af, men man kan også få nogle overtræksbukser med fødder i dem har vi også til naia og vores dp´er er vildt glade for dem.

Termosæt vil jeg heller ikke mene er nødvendig her til efteråret det bliver ofter hurtig koldt end det bliver varmt om foråret.

Så vent til foråret med at købe det.

og en fleecedragt vil være super at sove med dyne men alt for varm i en voksi der er en tyk trøje nok og så en god hue

Har selv lige været ud at købe en overganghue i uld/bomuld og en vinter hue + nogle vanter 450kr at betale ved kasse 1 sko købte vi i sidste uge til 250 sat ned fra 700kr i næste weekend tager vi til tyskland og køber vinterstøvler for hun vil jo beynde at gå om ganske kort tid (hun gå fint med os i hånden vil bare ikke give slip)

Anmeld

18. september 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Altså det sir hun godt nok de gør Han er jo også en vild knægt, han er bare turbokravleren!!

Haha nåå ja Det skal jo lige medtænkes!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.