Ang vintertøj :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. september 2012

HeidiØ

Hej giiiirls! Ja, nu skriver jeg sku igen

Jeg kom bare til at tænke på: HVAD køber I præcis til jeres unger til vinteren? .. jakke, flyverdragt, termotøj...? Både hjemme og dp/vs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

sabrina89

HeidiØ skriver:

Jeg kom bare til at tænke på: HVAD køber I præcis til jeres unger til vinteren? .. jakke, flyverdragt, termotøj...? Både hjemme og dp/vs!

Jeg har købt en flyverdragt (overvejer at købe en billig til, til reserve) en vinterjakke. Så har vi 2 3 fleece trøjer til når hun skal sove udenfor og en enkel fleccedragt.

Håber vi er dækket ind. Mangler dog at købe hue og vanter

Anmeld

14. september 2012

Ka+Ma=Be

Vi har købt et thermosæt til vuggestuen, en flyverdragt, en Fleece og en Jakke her til overgangen. Vi mangler vanter og elefanthue/hasledisse og hue.

Vi har godt nok også en flyverdragt mere, men den er 74/80, så den regner jeg ikke med han kan passe til vinter (vi fik den da jeg var gravid). 

Jeg tror ikke vi køber en vinterjakke, da jeg tror at flyverdragten er nok, og fordi vi har en køredragt, men nu må vi lige se hvor koldt det bliver

Tæænk at det allerede er ved at være vinter igen!!!

Anmeld

15. september 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Vi har intet mere end 3 sæt termotøj 1 foret og to der ikke er.. En reima flyverdragt, uldkøredragt strik trøjer da jeg ikke kan lide fleec også skal vi ha fundet en vinterjakke og vinterstøvler

Anmeld

16. september 2012

SaNiNa

Her til efteråret har jeg købt en miniature anorak og til vinter har jeg købt en hummel jakke og flyverdragt uld/bomuld huer og vanter fra joha og så mangler vi nogle støver da hun jo er begynd at gå lidt.

I går fik hun sine første sko  

Anmeld

16. september 2012

HeidiØ

Tusind tak for jeres svar piger! Godt med lidt inspiration!! William fik en lækker flyverdragt i fødselsdagsgave + vinterjakke. Han har hue og vanter.. så vi er da godt med!

Øv vinter...

Anmeld

16. september 2012

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Tusind tak for jeres svar piger! Godt med lidt inspiration!! William fik en lækker flyverdragt i fødselsdagsgave + vinterjakke. Han har hue og vanter.. så vi er da godt med!

Øv vinter...

JA!... ØV, vinter! 

Anmeld

18. september 2012

RiUL

Vi har købt en flyverdragt, og så har vi en softshell jakke til nu her. Mangler et termosæt .. Og hue og vanter, selvfølgelig. 

Hvad skal de små sove i, når de sover udendørs? 

Og hvad gør I med sko? Til dem der ikke går endnu, Oliver er på legeplads hver dag, og hans sokker/sutsko bliver jo våde når vejret også bliver vådt? Åh synes det er en jungle

Anmeld

18. september 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Vi har købt en flyverdragt, og så har vi en softshell jakke til nu her. Mangler et termosæt .. Og hue og vanter, selvfølgelig. 

Hvad skal de små sove i, når de sover udendørs? 

Og hvad gør I med sko? Til dem der ikke går endnu, Oliver er på legeplads hver dag, og hans sokker/sutsko bliver jo våde når vejret også bliver vådt? Åh synes det er en jungle

Jeg er også lidt lost på hvad han skal sove i  Jeg har en "indsats" af en slags til klapvognen, som er foret, så den tror jeg skal i og og får han bare jakke/fleece (alt efter temperatur), vanter og hue - det er i hvert fald tanken lige nu

Jeg havde sko/gummistøvler til Benjamin inden han lærte at gå, blot for at have fødderne "dækket"

Anmeld

18. september 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg er også lidt lost på hvad han skal sove i  Jeg har en "indsats" af en slags til klapvognen, som er foret, så den tror jeg skal i og og får han bare jakke/fleece (alt efter temperatur), vanter og hue - det er i hvert fald tanken lige nu

Jeg havde sko/gummistøvler til Benjamin inden han lærte at gå, blot for at have fødderne "dækket"

Jeg har lige bestilt et termosæt, kan han mon sove i det? Må lige snakke med dagplejemoren

Ja, det tænkte jeg også.. Men så så jeg på en hjemmeside, sådan nogle vandtætte overtræksfutter Det var smart... Men de koster 250 kroner!!!! :O :O Jeg er nemlig ikke meget for at gi ham "sko" på, når han ikke går endnu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.