Lindi skriver:
de ligger godt nok tæt i afstemningen !
men som du babymus skriver, at vi måske godt kan sige katie alina også vores efternavn ... men bliver det så ikke for mange navne ? jeg har selv 4 og sys det møg irriterende. Manden vil ikke gå med til den med sedlerne selvom det faktisk er en god ide hehe
han mener det så bliver for tilfældigt. jah, det ville det jo gøre når der 50/50 chance for det
åhhh kan slet ikk blive klog på hvad vi gør.. min mand siger at vi evt kan se hvad hun ser ud som når hun kommer .. men skal man ikke skrive det på fødselsattesten, eller hvad det hedder efter fødslen på sygehuset?.
Jeg synes I skal gøre hvad I føler for. Hvis I gerne vil have begge navne (+ to efternavne) så er det vel bare det I gør. Men hvis du selv har syntes det var irriterende hele livet, så er det måske lidt dumt at give samme problematik videre..
Kan I slet ikke blive enige om noget?
Nu skal jeg slet ikke gøre mig klog på de ting der skal skrives på sygehuset, for det aner jeg intet om, men skal navnet på der? Det tror jeg ikke - uden at vide det. Jeg ved bare at man skal give barnet et navn inden de fylder 6 måneder. Hvis man allerede skulle have det klar på sygehuset.. Nej det tror jeg altså bare ikke på, for der har man da hørt om flere der ikke er blevet enige og flere der venter og ser "hvad h*n ligner når h*n kommer ud. Så det tror jeg altså ikke man skal der, det er først når de bliver 6 måneder at man skal have et navn.
Men jeg synes det kunne være rigtig fint med begge navne. (:
Anmeld