vi kan ikke bestemme os for hvilket navn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes i lyder bedst? også i forhold til vores efternavn

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.829 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Linsi

Manden og jeg jeg ikke bestemme os for hvilket navn det skal være, for vi syntes godt om begge..  hvad synes i lyder bedst? Vi hedder Storm Patulny til efternavn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

De3Guldklumper

Lindi skriver:

Manden og jeg jeg ikke bestemme os for hvilket navn det skal være, for vi syntes godt om begge..  hvad synes i lyder bedst? Vi hedder Storm Patulny til efternavn

Jeg synes Katie.

I kunne gøre som os vi kunne heller ikke beslutte os så vores den ældste fik sit navn ved lodtrækning.

Vi havde to navne som vi syntes lige godt om så to sedler og et navn på hver - manden tog hænderne på ryggen og byttede lidt rundt og jeg valgt så hvilken hånd det skulle være og det navn der stod var det navn hun fik

Anmeld

14. september 2012

M (:

Lindi skriver:

Jeg kan bedst lide Katie (:

Anmeld

14. september 2012

SussieThyssen

Katie..det lyder så flot 

Anmeld

14. september 2012

BabyMus

Hmm ja, i forhold til jeres efternavn så kan jeg måske bedst lide Katie. MEN, jeg har stemt Alina for jeg synes det er sååå smukt det navn, og det går også fint til jeres efternavn alligevel. Og hvis man ser bort for efternavnet og kun fornavnet i daglig tale, ja så er jeg bare mere til Alina. Det står også på min egen liste.

Hvis I vil give hende et mellemnavn, så kunne I jo bruge dem begge hvis det var. Alina Katie eller Katie Alina. Det klinger fint begge dele synes jeg. (:

Anmeld

14. september 2012

Pigent

Lindi skriver:

Jeg har stemt Alina

Anmeld

14. september 2012

Sophie90

Jeg har stemt Alina.. Men det er mest fordi jeg ikke er vild med sådan nogle 'amerikanske' navne :b

Anmeld

14. september 2012

Lone Jakobsen

Alina er vild med den slags navne

Anmeld

14. september 2012

LR85

ejjj, de er da også søde begge to.

ka ikke bestemme mig heller

Anmeld

14. september 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Lindi skriver:

Min datter på 8 hedder Alina. Det er faktisk også et Tyrkisk navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.