Twillights bøgernes magi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2012

Bella89

Ellers vampyrer daries en super fed serie på omkring 7-9 bind. Den serie er også udkommet som tv serie, men serien som bøger er klart mere spænde og underholdne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Stumpen

ESV skriver:

Jeg har det på samme måde med Harry Potter og Hulebjørnens klan serien

HP har jeg selvfølgelig læst dem var jeg også opslugt af, men ikke på samme romantisk åndeløs spændingsmåde

Hulebjørnens klan har jeg godt hørt om - min mor er også vild med den, dog tror hun ikke det er noget for mig, men måske den skal have en chance 

Anmeld

14. september 2012

Stumpen

StineW79 skriver:

Elsker også Harty Potter!! 

Men syntes næsten altid at jeg bliver suget ind i de bøger jeg læser. Ka slet ik stoppe når først jeg er igang med en bog!

Lige nu er jeg igang med Jo Nesbø  serien om Harry Hole. Syntes de er ret spændene. Vh stine

Det gør jeg bestemt også, men synes bare det var såå specielt omkring twillight... 

Anmeld

14. september 2012

Stumpen

JulieWH skriver:

Sådan har jeg det med Fifteen Shades of Grey Kan slet ikke vente på de sidste to bøger.
Og så Vampyr krønikerne af Anne Rice, dem kan jeg læse igen og igen.

Anne Rice har jeg ikke fået taget hul på - hvilke bøger af hende taler du om?

Jeg skal også have læst fifty shades...

Anmeld

14. september 2012

Stumpen

M (: skriver:

Elsker alt af Lene Kaaberbøl, men specielt serien "Skammerens datter"! Fantastisk! Også hendes serie om Katriona er ret god! 

Derudover er jeg ret vild med "Nattens hus" serien af Kristin Cast (:

Kan huske at jeg som yngre var ret vild med "Under overfladen" af  Mette Skot Perschke. 

- Dog er alle de nævnte ungdomsbøger, så de er ret letlæselige, men alligevel MEGA spændende!

Jeg kender ingen af dem du nævner - har dog set Lene K's navn, så de skal lige tjekkes ud 

Anmeld

14. september 2012

Stumpen

BabyMus skriver:

Harry Potter.

Anmeld

14. september 2012

Stumpen

chael skriver:

Jeg har hørt om en bog der hedder "the Black dagger brotherhood". Den handler også om vampyrer. Den skulle efter sigende være god også.

Jeg er på "jagt" efter den. Ha ha, meget fængende når det er med vampyrer

*C

Aldrig hørt om den..

Anmeld

14. september 2012

Stumpen

MissTas skriver:

den af Sophie Kinsilla eller hvad hun hedder, hvor bogens titel er: Hvem er jeg?

den bedste bog jeg nogensinde har læst

Den skal jeg lige have luret nærmere på 

Anmeld

14. september 2012

Stumpen

Kitty-Katten skriver:

I samme genre er der trueblood serien, eller sookie stakhouse serien, som den nu rigtig hedder. Er 1000x bedre ind twilight for er en mere moden hovedperson samt er skrevet mere velformuleret. Men er også vild med twilight :-) der er indtil videre 12 bøger :-) der kommer en ny hvert år. Du kan starte med at låne den første på biblioteket og hvid du bliver hooked så er der jo heldigvis ikke langt tid til jul :-)

Det vil jeg da gøre

Anmeld

14. september 2012

Stumpen

Bella89 skriver:

The hungers gams ( tror jeg det staves )
Forfatteren til twilight serien har selv læst dem og roser dem stort.
Jeg er i gang med den 3 af dem, der er tre og de er super gode
De er lidt i samme stil som den serie du lige har læst, med to skønne drenge og en masse hun skal igennem for at finde sig selv.

Har læst 1'eren og den var rigtig god, men 2'eren gik jeg simpelthen i stå med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.