Twillights bøgernes magi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.234 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Stumpen

Da jeg begyndte på twillight var det med i vis skepsis, for den kunneumulig væresågodsom alle sagde... 

Men min skepsis blev gjort til skamme - hold nu op hvor blev jeg opslugt af dennehistorie - blev næsten om Bella forelsket i Edward og blev sådan hel rastløs hvis ikke jeg kunne få min daglig twillight-dosis..

Nå men mit spørgsmål er nu kender du andre bøger som i den grad suger dig ind i den verden hvor bogen foregår? Er pt igen igang med twillight, men jeg bliver ikke helt draget ind om første gang..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

ESV

Stumpen skriver:

Da jeg begyndte på twillight var det med i vis skepsis, for den kunneumulig væresågodsom alle sagde... 

Men min skepsis blev gjort til skamme - hold nu op hvor blev jeg opslugt af dennehistorie - blev næsten om Bella forelsket i Edward og blev sådan hel rastløs hvis ikke jeg kunne få min daglig twillight-dosis..

Nå men mit spørgsmål er nu kender du andre bøger som i den grad suger dig ind i den verden hvor bogen foregår? Er pt igen igang med twillight, men jeg bliver ikke helt draget ind om første gang..

Jeg har det på samme måde med Harry Potter og Hulebjørnens klan serien

Anmeld

13. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Elsker også Harty Potter!! 

Men syntes næsten altid at jeg bliver suget ind i de bøger jeg læser. Ka slet ik stoppe når først jeg er igang med en bog!

Lige nu er jeg igang med Jo Nesbø  serien om Harry Hole. Syntes de er ret spændene. Vh stine

Anmeld

13. september 2012

anynom

Stumpen skriver:

Sådan har jeg det med Fifteen Shades of Grey Kan slet ikke vente på de sidste to bøger.
Og så Vampyr krønikerne af Anne Rice, dem kan jeg læse igen og igen.

Anmeld

13. september 2012

M (:

Stumpen skriver:

Elsker alt af Lene Kaaberbøl, men specielt serien "Skammerens datter"! Fantastisk! Også hendes serie om Katriona er ret god! 

Derudover er jeg ret vild med "Nattens hus" serien af Kristin Cast (:

Kan huske at jeg som yngre var ret vild med "Under overfladen" af  Mette Skot Perschke. 

- Dog er alle de nævnte ungdomsbøger, så de er ret letlæselige, men alligevel MEGA spændende!

Anmeld

14. september 2012

BabyMus

Harry Potter.

Anmeld

14. september 2012

chael

Jeg har hørt om en bog der hedder "the Black dagger brotherhood". Den handler også om vampyrer. Den skulle efter sigende være god også.

Jeg er på "jagt" efter den. Ha ha, meget fængende når det er med vampyrer

*C

Anmeld

14. september 2012

MissTas

Stumpen skriver:

den af Sophie Kinsilla eller hvad hun hedder, hvor bogens titel er: Hvem er jeg?

den bedste bog jeg nogensinde har læst

Anmeld

14. september 2012

Julemusen

I samme genre er der trueblood serien, eller sookie stakhouse serien, som den nu rigtig hedder. Er 1000x bedre ind twilight for er en mere moden hovedperson samt er skrevet mere velformuleret. Men er også vild med twilight :-) der er indtil videre 12 bøger :-) der kommer en ny hvert år. Du kan starte med at låne den første på biblioteket og hvid du bliver hooked så er der jo heldigvis ikke langt tid til jul :-)

Anmeld

14. september 2012

Bella89

The hungers gams ( tror jeg det staves )
Forfatteren til twilight serien har selv læst dem og roser dem stort.
Jeg er i gang med den 3 af dem, der er tre og de er super gode
De er lidt i samme stil som den serie du lige har læst, med to skønne drenge og en masse hun skal igennem for at finde sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.