Hej damer.
Ja so far har min graviditet ikke været en dans på roser. Syntes ærlig talt det har været umådelig hårdt og selvom jeg elsker min lille pige og r sikker på det er det hele værd, så tæller jeg dagene til det er overstået. 
I søndags tilstødede der endnu en gene. Jeg fik synsforstyrrelser, ganske som jeg plejer inden migræne. Sådan ligesom man har kigget ind i en blitz.. Gik i seng men hovedepinen kom ikke. Fattede nada, men tænkte, at så måtte det være væk mandag.. Det var det ikke så afsted til lægen med mig, der kunne konstatere alle mine tal var normale, så han ringede til Neurologisk der gerne ville se mig. Derud med mig og alt normalt, men hun syntes jeg skulle indlægges for der var lille mistanke om en blodprop i toppen. Gravide har åbenbart øget chance, ydermere når man har migræne og er kendt med rytmeforstyrrelser (i hjertet) 
Jeg håbede at det blot var et underligt migræne anfald og at det ville gå væk. Men nej. Er blevet udskrevet i dag, efter de har undersøgt mig i hoved og røv- øjne og det hele incl. Men de har intet ku finde. Og mine øjne, ja de flimrer videre...
Jeg kan ikke blive scannet pga. jeg har min ICD og en del ledninger i mig.... De fortalte mig de ikke har set lignende men tror på det er hormonelt og pga. min graviditet... Jeg er blevet sat på blodfortynder, men vil ikke tage dem før jeg har talt med mine andre læger, selvom neurologen lovede mig det var okay.
Er her mon andre gravide der har haft sådanne synsforstyrrelser i flere dage i træk og hvad var jeres behandling/hvordan/hvornår gik det væk??? 
Jeg får spat af ikke at se normalt. Kan ikk læse uden at anstrenge mig helt enormt.. Øv bøv... Årha jeg håber det forsvinder NU!

Anmeld