Uventet husdyr !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

283 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. maj 2009

Nadi

Det var hvad manden fandt da han åbnede døren til vores stue! Der sad sgu en kat  (KAT) og kiggede på ham... Jeg troede han var skør, og vi gik rundt og fløjtede efter den, men der kom ikke nogen kat. Troede først han tog pis på mig, men så pludselig sad den bag ved nogle billeder vi har til at stå i vindueskarmen

Det er virkelig det mest spøjse/sære jeg længe har været ude for!! Vi bor jo på 2. sal, så det er ikke lige dét man forventer at kommer hjem og finde
Men vi tror den er gået fra altan til altan, og så er den hoppet ind ad et vindue ind til stuen.

Nej det er altså underligt, ja og så skulle jeg jo lige dele det med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2009

Mary

Hahaha, hvor skægt. Min første tanke var at, ej, det er da ikke så underligt, vi får nemlig tit besøg af katte. Men da du så skriver I bor på 2. sal så var jeg helt med på det spøjse i den oplevelse

Er I sluppet af med dyret igen? Eller er I mon blevet katteejere?

Anmeld

20. maj 2009

Nadi

Mary skriver:

Er I sluppet af med dyret igen? Eller er I mon blevet katteejere?

Ja ja, vores under-underbo kom op og hentede den. Hun har nemlig kat og er sådan en gæv dame der ikke er bange for noget og hun går lige ind i folk med træsko på. Så hende hidkaldte vi og hun tog sig af dyret. Der var dog ingen i opgangen der ville have den så hun satte den udenfor -så må den selv finde hjem igen.
Håber bare den bliver der så

Så nej vi er ikke blevet katteejere, det bliver vi heller ikke så længe vi bor her. Men vi har snakket om at når vi flytter i huset så skal vi have anskaffet os en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.