Kanonkuren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. september 2012

Molly23

Jeg har her til aften testet positivt  Vi har taget kanonkuren i 2 måneder, efter at have forsøgt i 8 måneder uden held. Nu går mit spørgsmål så på om vi skal stoppe med kuren, nu hvor jeg har testet positiv? Eller er det en god ide at fortsætte med den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2012

Muffie

Nu spørger jeg så lidt uvidende, men hvad går kanonkuren ud på, helt præcist?

Anmeld

14. september 2012

mybaby-girl

Muffie skriver:

Nu spørger jeg så lidt uvidende, men hvad går kanonkuren ud på, helt præcist?

http://kanonkuren.dk/

Anmeld

14. september 2012

AnonymMor

Molly23 skriver:

Jeg har her til aften testet positivt  Vi har taget kanonkuren i 2 måneder, efter at have forsøgt i 8 måneder uden held. Nu går mit spørgsmål så på om vi skal stoppe med kuren, nu hvor jeg har testet positiv? Eller er det en god ide at fortsætte med den?

skal man tage alle de vitaminer de skriver om ? eller er det kun nogle af dem du har taget ? ellers kan man da købe sig fattig i vitaminer

Anmeld

14. september 2012

AnonymMor

Rinepigen skriver:

skal man tage alle de vitaminer de skriver om ? eller er det kun nogle af dem du har taget ? ellers kan man da købe sig fattig i vitaminer

og tillykke med graviditeten selvfølgelig

Anmeld

16. september 2012

Muffie

mybaby-girl skriver:

Aaarh, tak 

Anmeld

16. september 2012

Muffin_girl

mybaby-girl skriver:

HOLD DA OP DER ER MANGE VITAMINER... Det kan dælme da blive en dyr affære... 

Anmeld

16. september 2012

foto på lærred

Vi brugte kanonkuren ved den første graviditet, men der var alle pillerne i "én" pille. Vi købte kanonkuren til både manden og kvinden. Efter vi blev gravide stoppede jeg med pillerne og tog kun den anbefalede gravitamin-pille, da jeg ikke er sikker på, at alle de forskellige piller samt dosis er godt for baby (kan ikke huske hvor meget A-vitamin der var i, men denne skal man jo passe på med når men er gravid)

Så hos os stoppede vi med kuren efter jeg var blevet gravid.

Tillykke med det.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

16. september 2012

babymus77

Jeg stoppede og fortsatte med graviditets vitamin pille:-) 

Anmeld

16. september 2012

Muffin_girl

foto på lærred skriver:

Vi brugte kanonkuren ved den første graviditet, men der var alle pillerne i "én" pille. Vi købte kanonkuren til både manden og kvinden. Efter vi blev gravide stoppede jeg med pillerne og tog kun den anbefalede gravitamin-pille, da jeg ikke er sikker på, at alle de forskellige piller samt dosis er godt for baby (kan ikke huske hvor meget A-vitamin der var i, men denne skal man jo passe på med når men er gravid)

Så hos os stoppede vi med kuren efter jeg var blevet gravid.

Tillykke med det.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Hvad er det for 1 pille der indeholder dem alle ? Det lyder da en DEL smartere  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.