Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Jeg alt hvad jeg kan Jeg var også sikker på, at det var ved at gå galt, men det var det jo heldigvis ikke... Jeg har en veninde som har haft rigtig mange smerter i starten af begge sine graviditeter og hun har en dejlige pige på 3 og en dreng på vej Hvor lang tid har du til testdag?
Jeg alt hvad jeg kan Jeg var også sikker på, at det var ved at gå galt, men det var det jo heldigvis ikke... Jeg har en veninde som har haft rigtig mange smerter i starten af begge sine graviditeter og hun har en dejlige pige på 3 og en dreng på vej Hvor lang tid har du til testdag?
Ja jeg så lige det var lykkedes. Det er jo bare helt fantastisk dejligt. Kæmpe tillykke
Kunne være så skønt hvis det er årsagen, så kunne vi følges
Jeg forventer mens lørdag/søndag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
metski83 skriver: Ja jeg så lige det var lykkedes. Det er jo bare helt fantastisk dejligt. Kæmpe tillykke Kunne være så skønt hvis det er årsagen, så kunne vi følges Jeg forventer mens lørdag/søndag
tarkoflen skriver: Ja det er så vildt og så fantastisk! Jeg for jer og håber det lykkedes, kunne være hyggeligt at følges ad! Hvornår startede smerterne og er du vant til at have ondt inden mens?
Ja det er så vildt og så fantastisk! Jeg for jer og håber det lykkedes, kunne være hyggeligt at følges ad! Hvornår startede smerterne og er du vant til at have ondt inden mens?
Ja jeg er vandt til at have ondt inden bare ikke på denne måde. Så det er også en af grundene til at jeg ikke tør tro.
Men nu varer det heldigvis ikke længe inden jeg ved noget. Jeg ville virkelig være glad for at ikke skulle til at igang med at stikke mig selv osv.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128