Har været til NF og springer nu ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

Miss Church

twinny skriver:

Hehe. Vi har tre vogne. en klapvogn, en kombi og barnevogn. Det kommer jo an på om I har tænkt jer om de skal sove ude. Men jeg ville nok vælge en barnvogn. Da vores kombi havde små liggemål. Så de kunne ikke ligge i den længde. Også ville jeg vælge en med forhjul der kan dreje, da det hurtigt bliver hurtigt for ryggen og håndledene at skulle Løfte den og dreje.

Hold da op haha et lille lager

Jeg forestiller mig hvert fald at det skal være en vogn med drejehjul. Eller tror jeg den bliver voldsom tung! 

Men vi må ud og kigge

Tak for hjælpen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Vial

Stort tillykke.

Det er SKØØØØØØNT at være tvillingemor. Man er bare SÅ stolt. Tænk, at lave to babyer på en gang.

Husk, at man får kun tvillinger, hvis man kan klare det. Velkommen til klubben af supermødre :-D

Anmeld

13. september 2012

twinny

Miss Church skriver:

Hold da op haha et lille lager

Jeg forestiller mig hvert fald at det skal være en vogn med drejehjul. Eller tror jeg den bliver voldsom tung! 

Men vi må ud og kigge

Tak for hjælpen  

Hehe. Det er en jungle.  Vi har emmaljunga og er glade for dem. Både klap og barnevogn.  

Du er velkommen til at spørge, Nu har jeg allerede et års erfaring den 23.. høhø.

Anmeld

13. september 2012

twinny

Vial skriver:

Stort tillykke.

Det er SKØØØØØØNT at være tvillingemor. Man er bare SÅ stolt. Tænk, at lave to babyer på en gang.

Husk, at man får kun tvillinger, hvis man kan klare det. Velkommen til klubben af supermødre :-D

Haha. det har jeg aldrig hørt før. Så har jeg hørt det.

Anmeld

13. september 2012

Miss Church

Vial skriver:

Stort tillykke.

Hehe hvor er du sød! Og hvor er det dejligt at høre!

Glæder mig helt vildt til mine babyer er klar til at komme ud 

Anmeld

13. september 2012

Miss Church

twinny skriver:

Hehe. Det er en jungle.  Vi har emmaljunga og er glade for dem. Både klap og barnevogn.  

Du er velkommen til at spørge, Nu har jeg allerede et års erfaring den 23.. høhø.

Ja det er det godt nok hehe.. 

Mange tak Det kan godt være der kommer et spørgsmål eller to på et tidspunkt 

Anmeld

13. september 2012

twinny

Miss Church skriver:

Ja det er det godt nok hehe.. 

Mange tak Det kan godt være der kommer et spørgsmål eller to på et tidspunkt 

Også vil jeg bare lige hurtig sige. Nogle tvillingegraviditeter går rigtig godt. Jeg gik tiden ud, altså til uge 38 og min jordemoder sagde jeg ville helt sikkert også gå til uge 40, hvis jeg havde fået lov.

Jeg kunne støvsuge, gå med hundene og sådan nogle ting, dagen før jeg fødte.

Mine børn voksede som enkelte børn og der var ingen problemer med dem.  Så det er ikke alle tvillinger, der født for tidligt.

Håber du får en skøn lang graviditet.

Anmeld

13. september 2012

Miss Church

twinny skriver:

Også vil jeg bare lige hurtig sige. Nogle tvillingegraviditeter går rigtig godt. Jeg gik tiden ud, altså til uge 38 og min jordemoder sagde jeg ville helt sikkert også gå til uge 40, hvis jeg havde fået lov.

Jeg kunne støvsuge, gå med hundene og sådan nogle ting, dagen før jeg fødte.

Mine børn voksede som enkelte børn og der var ingen problemer med dem.  Så det er ikke alle tvillinger, der født for tidligt.

Håber du får en skøn lang graviditet.

Ej hvor fantastisk!  

Jeg håber jeg får sådan en drømme-graviditet som dig! Det ville da være så dejligt

Mange tak 

Anmeld

14. september 2012

BabyMus

Ej men det er jo FANTASTISK!! Tillykke tillykke.

Anmeld

14. september 2012

Miss Church

BabyMus skriver:

Ej men det er jo FANTASTISK!! Tillykke tillykke.

Ja det er det! Mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.