Har været til NF og springer nu ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

Frk-Lotusblomst

Miss Church skriver:

Ihh ja det er det godt nok!

Og en kæmpe overraskelse! Men en meget dejlig en 

Mange tak 

Ja selvføgelig!
Skønt, skønt, skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

2 x stort tillykke med de små spirer i mavsen

Anmeld

13. september 2012

LMX

Tillykke. Dejlig læsning

Anmeld

13. september 2012

Miss Church

MoarHvidovre skriver:

2 x stort tillykke med de små spirer i mavsen

Mange tak!

Kan slet ikke vente til de vokser sig store! Men er også spændt på hvordan min krop kommer til at tage det  

Anmeld

13. september 2012

Miss Church

LMX skriver:

Tillykke. Dejlig læsning

Mange tak 

Anmeld

13. september 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Miss Church skriver:

Mange tak!

Kan slet ikke vente til de vokser sig store! Men er også spændt på hvordan min krop kommer til at tage det  

Det kan jeg godt forstå. Det er også rigtig spændende. Spændende om der er en dreng og en pige. Vil I vide kønnene?

Anmeld

13. september 2012

Miss Church

MoarHvidovre skriver:

Det kan jeg godt forstå. Det er også rigtig spændende. Spændende om der er en dreng og en pige. Vil I vide kønnene?

Ja det er meget spændende og vi vil rigtig gerne vide det! Er alt for nysgerrig til ikke at skulle vide det

Anmeld

13. september 2012

twinny

Weee stort tillykke.

Åhhh jeg husker lige så tydeligt, da jeg fik afvide jeg ventede enæggede.

Det er en fantastisk gave. Jeg ville gøre det igen til hver en tid. Hvis jeg skulle have flere børn, skulle det helt sikkert været tvillinger igen.

Anmeld

13. september 2012

Miss Church

twinny skriver:

Weee stort tillykke.

Åhhh jeg husker lige så tydeligt, da jeg fik afvide jeg ventede enæggede.

Det er en fantastisk gave. Jeg ville gøre det igen til hver en tid. Hvis jeg skulle have flere børn, skulle det helt sikkert været tvillinger igen.

Mange tak!

Åhh hvor er det dejligt at høre! Vi glæder os selvfølgelig helt vildt, men det er også lidt skræmmende! 

Men nogle siger også at de synes det er nemmere at få 2 end 1, så det håber jeg på  

Hov og må jeg lige spørge dig hvilken barnevogn i har? Vi havde bestemt hvilken vi ville have, men nu ser situationen lidt anderledes ud hehe. Så nu er vi lidt ovre i en kombi-vogn

Anmeld

13. september 2012

twinny

Miss Church skriver:

Mange tak!

Åhh hvor er det dejligt at høre! Vi glæder os selvfølgelig helt vildt, men det er også lidt skræmmende! 

Men nogle siger også at de synes det er nemmere at få 2 end 1, så det håber jeg på  

Hov og må jeg lige spørge dig hvilken barnevogn i har? Vi havde bestemt hvilken vi ville have, men nu ser situationen lidt anderledes ud hehe. Så nu er vi lidt ovre i en kombi-vogn

Hehe. Vi har tre vogne. en klapvogn, en kombi og barnevogn. Det kommer jo an på om I har tænkt jer om de skal sove ude. Men jeg ville nok vælge en barnvogn. Da vores kombi havde små liggemål. Så de kunne ikke ligge i den længde. Også ville jeg vælge en med forhjul der kan dreje, da det hurtigt bliver hurtigt for ryggen og håndledene at skulle Løfte den og dreje.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.