Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Ja tænk engang den forskel de gør for os og så siger de, at det jo "bare" er deres job!
Ja tænk engang den forskel de gør for os og så siger de, at det jo "bare" er deres job!
Ja det er helt utroligt.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tarkoflen skriver: Jeg er overvældet, lykkelig og ved ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv, men vi har lige set det fineste lille hjerte blinke til os Det er så vildt og fantastisk og vi glæder os helt sindsygt til alt det der følger med Så det var lige et lille glædes udbrud herfra på sådan en smuk torsdag!Tak for alle de l har sendt, det har helt sikkert hjulpet!Stort
Jeg er overvældet, lykkelig og ved ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv, men vi har lige set det fineste lille hjerte blinke til os Det er så vildt og fantastisk og vi glæder os helt sindsygt til alt det der følger med Så det var lige et lille glædes udbrud herfra på sådan en smuk torsdag!Tak for alle de l har sendt, det har helt sikkert hjulpet!Stort
TILLYKKE !!!
Nettemor skriver:Eeeeej er det rigtigt??!?!!? FEEEEDT!!! Stort tillykke
AalborgPigen skriver: TILLYKKE !!!
Tillykke søde!
Ønskebarnet12 skriver: Tillykke søde!
FrkZier skriver:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128