Hader mig selv!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. september 2012

FrkRaarup

Nu er det sådan at jeg har været syg hele graviditeten!

Har kvalme hver dag HELE dagen, migræne anfald 3 gange, tynd mave, har tabt mig, og er nu også begyndt at kaste op!

Igår var det rigtig slemt og jeg havde smerter i maven samtigdig med opkast og tynd mave! Jeg græd af bare smerter og kunne ikke være nogen steder!!!

Min kæreste sad ved min side, og midt i frustrationen tog jeg mig selv i at sige "Hvis jeg bliver ved med at være syg, gider jeg snart ikke være gravid mere"

Det er selvfølgelig ikke sandt, er gravid med ønskebarnet, vi har kæmpet for i 1½ år.. Har bare været syg fra dag 1. Igår blev det bare for meget.!

Jeg skammer mig over mig selv, og kan virkelig ikke tilgive mig for at have sagt det Er SÅ flov!!! og skuffet over jeg kunne sige den sætning.

Er jeg den eneste der har haft 'meltdown' ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

MorDk

Nej nej bare rolig! Sådan har jeg altså haft et og tænkt! Denne graviditet har virkelig været hård... og jeg døjer mere og mere... (er nået til termin- venter bare).... Men det er ikke unormalt at tænke som du gør! Slet ikke når man har det Så skidt!

Du skal ikke være flov og hade dig selv... Du ved jo hvor meget du ønsker det barn!!

Tanker herfra ♥

Anmeld

13. september 2012

TeamRocket

Det skal du ikke ta så tungt. Jeg har bandet alle mine tre graviditeter langt væk når jeg har haft det slemmest- jeg mener det jo ikke men når man bare er så dårlig og ikke kan gøre en ski ved det, ja så får man lukket noget dumt ud. Jeg har ligget og grædt og grædt på vores badeværelsesgulv imens jeg skældte min mor ud i telefonen over at det ikke var det værd- der havde jeg kastet op i døgndrift i 3 dage, var svimmel og havde migræne og manden var ikke hjemme. Pointen er- at jeg elsker mine børn og det ER det værd

Anmeld

13. september 2012

FrkRaarup

MorDk skriver:

Nej nej bare rolig! Sådan har jeg altså haft et og tænkt! Denne graviditet har virkelig været hård... og jeg døjer mere og mere... (er nået til termin- venter bare).... Men det er ikke unormalt at tænke som du gør! Slet ikke når man har det Så skidt!

Du skal ikke være flov og hade dig selv... Du ved jo hvor meget du ønsker det barn!!

Tanker herfra ♥

Tak

Det letter da en del! Har godt nok haft det skidt med mig selv siden igår!

Sender lige en pokkers masse ve-storm, og håber snart at se vidunderet

Anmeld

13. september 2012

FrkRaarup

TeamRocket skriver:

Det skal du ikke ta så tungt. Jeg har bandet alle mine tre graviditeter langt væk når jeg har haft det slemmest- jeg mener det jo ikke men når man bare er så dårlig og ikke kan gøre en ski ved det, ja så får man lukket noget dumt ud. Jeg har ligget og grædt og grædt på vores badeværelsesgulv imens jeg skældte min mor ud i telefonen over at det ikke var det værd- der havde jeg kastet op i døgndrift i 3 dage, var svimmel og havde migræne og manden var ikke hjemme. Pointen er- at jeg elsker mine børn og det ER det værd

Tak

Man kan få sagt en masse vrøvl, når man har det SÅ skidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.