Trang til søde sager i "mens perioden"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Mamalou

Jupiter skriver:

Yeps!

Jeg kan nærmest blive deprimeret hvis ikke vi har chokolade i huset når mens nærmer sig!

Det SKAL bare til - og det retfærdiggør jeg overfor mig selv, fordi smerterne er så skide hamrende forfærdelige

Det lyder som mig. Jeg panikkede næsten i går, da jeg ikke havde chokolade i huset og bettechefen sov. Fik dog assistance og kom igennem aftenen. Nu er det ikke sådan, at jeg kan få chokolade lyst på andre dage, men der har jeg alligevel mere ryggrad.

Jeg synes - som dig - at jeg er i min fulde ret til at guffe og heldigvis varer vanviddet kun et par dage  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Jupiter

Mamalou skriver:

Det lyder som mig. Jeg panikkede næsten i går, da jeg ikke havde chokolade i huset og bettechefen sov. Fik dog assistance og kom igennem aftenen. Nu er det ikke sådan, at jeg kan få chokolade lyst på andre dage, men der har jeg alligevel mere ryggrad.

Jeg synes - som dig - at jeg er i min fulde ret til at guffe og heldigvis varer vanviddet kun et par dage  

Anmeld

12. september 2012

LilleLene

Mamalou skriver:

Har I det lige som mig, at I op til "perioden" får større trang til slik, kage og andre søde ting?

Jeg kan selv mærke når det er ved at være tid, idet jeg får en voldsom trang til chokolade, ligesom jeg de første dage propper mig med alt alt alt for meget sødt. 

Hvordan reagerer I? Og hvad får I lyst til? 

Vh. Louise

Det er faktisk fordi kroppen udskiller et stof som der er i chokolade

Men når vi så har mens, så stopper kroppen med at producere det, derfor får vi trang til chokolade og andet sødt

Anmeld

12. september 2012

Den lykkelige

Har det præcis som dig!! Det er mega svært og hårdt lige i den periode.. for har mange kg jeg skal tabe..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.