Trang til søde sager i "mens perioden"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Mamalou

Har I det lige som mig, at I op til "perioden" får større trang til slik, kage og andre søde ting?

Jeg kan selv mærke når det er ved at være tid, idet jeg får en voldsom trang til chokolade, ligesom jeg de første dage propper mig med alt alt alt for meget sødt. 

Hvordan reagerer I? Og hvad får I lyst til? 

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

sne190810

Hahaha ..

Jeg har lige spist et stort glas kakaomælk med vanilijeis. Gæt selv hvorfor!

Jeg både spiser mere mad og får en trang til al det, jeg ellers er god til at holde mig fra normalt i hverdagen.

Det er ganske forfærdeligt, men det er heldigvis kun en dag eller to.

Anmeld

12. september 2012

Mamalou

sne190810 skriver:

Hahaha ..

Jeg har lige spist et stort glas kakaomælk med vanilijeis. Gæt selv hvorfor!

Jeg både spiser mere mad og får en trang til al det, jeg ellers er god til at holde mig fra normalt i hverdagen.

Det er ganske forfærdeligt, men det er heldigvis kun en dag eller to.

Det er fuldstændig som mig. Jeg har direkte ædt i går og i dag, og følt min ryggrad som en regnorms... Heldigvis ved jeg at det går over, så det slår ikke helt figuren ud af form

Skønt at høre, at det ikke kun er mig

Anmeld

12. september 2012

come2

Mamalou skriver:

Har I det lige som mig, at I op til "perioden" får større trang til slik, kage og andre søde ting?

Jeg kan selv mærke når det er ved at være tid, idet jeg får en voldsom trang til chokolade, ligesom jeg de første dage propper mig med alt alt alt for meget sødt. 

Vh. Louise

Kender det alllt for godt.

Får lyst til Chokolade og kage

Anmeld

12. september 2012

MetteS81

Hehe, samme her...jeg kan også snildt fylde mig med slik og andet godt i den periode! 

Anmeld

12. september 2012

Mamalou

come2 skriver:

Kender det alllt for godt.

Får lyst til Chokolade og kage

Okay - så er jeg ikke alene 

Ikke at jeg ikke har lyst til søde sager de andre dage, men min ryggrad forsvinder når mensen melder sig  

Anmeld

12. september 2012

MyLove E

Mamalou skriver:

Vh. Louise

Puha ja sådan har jeg det også, især chokolade og chips og cola...

Anmeld

12. september 2012

Mamalou

MetteS81 skriver:

Hehe, samme her...jeg kan også snildt fylde mig med slik og andet godt i den periode! 

Kender det kun alt for godt  

Det er jo heller ikke så skidt, at det ikke er godt for noget - vi har da i det mindste en gyldig undskyldning for at guffe 

Anmeld

12. september 2012

Jupiter

Yeps!

Jeg kan nærmest blive deprimeret hvis ikke vi har chokolade i huset når mens nærmer sig!

Det SKAL bare til - og det retfærdiggør jeg overfor mig selv, fordi smerterne er så skide hamrende forfærdelige

Anmeld

12. september 2012

Mamalou

Tauf skriver:

Puha ja sådan har jeg det også, især chokolade og chips og cola...

Det er helt vildt som trangen kan gøre en næste desperat  Skønt at vide, at det ikke er mig der er mærkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.