Gravid og bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. september 2012

Jupiter

Ja så må jeg jo hellere begynde at tænke i graviditets-baner når nu testen langsomt bliver tydeligere dag for dag

Sagen er den, at kæresten og jeg har talt lidt om bryllup, og faktisk var ideen at blive gift d. 1. december. Ikke noget stort eller noget, men bare en hyggelig dag med familien.

Og så kommer jeg jo til at tænke på det her med kjolen: Hvis jeg er gravid nu (4+0), hvor meget vokser maven så frem til december?

Min plan var at bestille brudekjolen over nettet, men så skal jeg jo gøre det i god tid, og så aner jeg ikke om jeg kan være i den til december.

Er der stor forskel på hvor meget man vokser? Eller kan man "tage højde for det" på forhånd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Miss BananaHammock

Jeg ville ikke turde bestille noget alt for lang tid i forvejen. Blev selv gift i sommers (gravid) og den kjole jeg havde købt en måned før var for lille. Nogen vokser slet ikke før efter 4 måneder og andre (som mig selv ) vokser fra dag 1.

Anmeld

12. september 2012

Jupiter

Miss BananaHammock skriver:

Jeg ville ikke turde bestille noget alt for lang tid i forvejen. Blev selv gift i sommers (gravid) og den kjole jeg havde købt en måned før var for lille. Nogen vokser slet ikke før efter 4 måneder og andre (som mig selv ) vokser fra dag 1.

Nej så er det nok ikke der man skal "satse og håbe på det bedste"

Jeg må vente og se, og høre hvad kæresten siger.

Anmeld

12. september 2012

Miss BananaHammock

Jupiter skriver:

Nej så er det nok ikke der man skal "satse og håbe på det bedste"

Jeg må vente og se, og høre hvad kæresten siger.

Måske du kan købe en model der er skåret under brystet, og som ikke er alt for stram henover brystet, så burde du kunne passe den til den tid også

Anmeld

12. september 2012

serinasmor

Måske du kan købe en model der er skåret under brystet, og som ikke er alt for stram henover brystet, så burde du kunne passe den til den tid også

Skulle lige til at foreslå det

Anmeld

12. september 2012

Jupiter

Årh ja, men jeg har bare allerede bestemt mig for model-typen, og den er a-formet. Så jeg vil ligne et bjerg hvis maven fylder for meget, selvom jeg nok godt kan være i kjolen

Anmeld

12. september 2012

Kay

nej det kan man ik helt  nogle (mig) vokser hurtigt og andre kan skjule det længe... vi blev gift da jeg var i uge 33 og havde heldigvis en aftale med forretningen om at de kavde kjolen i en str. stører for en sikker heds skyld... og det blev nødvendigt  

kan sige at party line har nogle fine kjoler der kan passe med en gravid mave  

Anmeld

12. september 2012

Jupiter

Kay skriver:

nej det kan man ik helt  nogle (mig) vokser hurtigt og andre kan skjule det længe... vi blev gift da jeg var i uge 33 og havde heldigvis en aftale med forretningen om at de kavde kjolen i en str. stører for en sikker heds skyld... og det blev nødvendigt  

kan sige at party line har nogle fine kjoler der kan passe med en gravid mave  

Tak for tippet, det skal jeg da lige undersøge

Anmeld

12. september 2012

Kay

Jupiter skriver:

Tak for tippet, det skal jeg da lige undersøge

velbekomme  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.