hjælp har virkrlig ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2012

LineSchack

Nemesis skriver:

Nej havde ingen feber!

tak skal d have. snakkede med vagtlægen.og medmindre der er feber kan de intet gøre. så har måtte ligge med smerter hele natten. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2012

Nemesis

LineSchack skriver:

tak skal d have. snakkede med vagtlægen.og medmindre der er feber kan de intet gøre. så har måtte ligge med smerter hele natten. 

Fortalte du ikke du har fået en kirugisk abort?? Er du vimmer en dårlig vagtlæge! Ringede også..og det var faktisk 14 dage efter først og vagtlægen tog det med det samme seriøst!

Afsted til din egen læge i dag!

Sisse

Anmeld

13. september 2012

Camillos

LineSchack skriver:

hej alle sammen

i fredags fik jeg foretaget en kirgisk abort ;'(

jeh blødte lidt og havde smerter den første dsg. blødningen var aftagende og smeryerne helt væk. 

men pludselig som jeg er ude og handle for jegutrolig ondt igen og blødet mere, her kommer så mit spørgsmål er det normalt?

tak på forhånd og undskyld stahe gejl fet denskide tlf 

har du feber eller andre ting forbundet med smerterne? .. jeg har ikke oplevet at have meget ondt efter udskrabning.. ? .. 

Anmeld

13. september 2012

LineSchack

Nemesis skriver:

Fortalte du ikke du har fået en kirugisk abort?? Er du vimmer en dårlig vagtlæge! Ringede også..og det var faktisk 14 dage efter først og vagtlægen tog det med det samme seriøst!

Afsted til din egen læge i dag!

Sisse

fik en tid på akut gyn idag og jo men sandten infektion i livmoderen. fattede det hellere ikk. men altid godt nogle ved hvad de laver til hverdag. så det 3 slags antibiotika i 2 uger. hun sys jeg sku slap lidt af fet var nok bare mens.. hvorfor ventede du 14 dage d må have haft ubeskrivelig ondt?..

Anmeld

13. september 2012

LineSchack

Camillos skriver:

har du feber eller andre ting forbundet med smerterne? .. jeg har ikke oplevet at have meget ondt efter udskrabning.. ? .. 

nej ingen feber, nogen er jo bare så uheldihe at få en infektion mef sig. du kan kun prise dig lykkelig, for puha det gør nas ... 

Anmeld

16. september 2012

Nemesis

LineSchack skriver:

fik en tid på akut gyn idag og jo men sandten infektion i livmoderen. fattede det hellere ikk. men altid godt nogle ved hvad de laver til hverdag. så det 3 slags antibiotika i 2 uger. hun sys jeg sku slap lidt af fet var nok bare mens.. hvorfor ventede du 14 dage d må have haft ubeskrivelig ondt?..

Jeg ventede så længe fordi jeg allerede havde været på en penicilinkur og havde fået af vide jeg godt kunne have ondt/være øm fordi det hele havde været påvirket.

Så troede længe det bare var efterreaktion og tønkte slet ikke infektion pga. penicilinkuren.

Godt at høre du kom i behandling!

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.