hjælp har virkrlig ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.352 visninger
15 svar
0 synes godt om
12. september 2012

LineSchack

hej alle sammen

i fredags fik jeg foretaget en kirgisk abort ;'(

jeh blødte lidt og havde smerter den første dsg. blødningen var aftagende og smeryerne helt væk. 

men pludselig som jeg er ude og handle for jegutrolig ondt igen og blødet mere, her kommer så mit spørgsmål er det normalt?

tak på forhånd og undskyld stahe gejl fet denskide tlf 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

babymus77

Ved det ikke?? Menbevikle spørge læge, da der kan sidde noget tilbage!! Så fat Tlf og spørg en læge vagt tilråds!!! Kram og god bedring

Anmeld

12. september 2012

Nemesis

Har du ondt hele tiden??

ville bestemt ringe til lægen og høre, for der er jo en risiko for infektion.

:-) Sisse som selv ventede for længe og endte med at blive indlagt

Anmeld

12. september 2012

LineSchack

babymus77 skriver:

Ved det ikke?? Menbevikle spørge læge, da der kan sidde noget tilbage!! Så fat Tlf og spørg en læge vagt tilråds!!! Kram og god bedring

tak skal d ha det må jeg prøve ..

Anmeld

12. september 2012

LineSchack

Nemesis skriver:

Har du ondt hele tiden??

ville bestemt ringe til lægen og høre, for der er jo en risiko for infektion.

:-) Sisse som selv ventede for længe og endte med at blive indlagt

ja det gør ondt hele tiden.

hvilke symptomer havde du?... puha sikke træls det måtte have været. så må d også have værwt meget syg

Anmeld

12. september 2012

Nemesis

LineSchack skriver:

ja det gør ondt hele tiden.

hvilke symptomer havde du?... puha sikke træls det måtte have været. så må d også have værwt meget syg

Jamen jeg havde ondt, så fik jeg lidt mere ondt..og så igen mere ondt og til sidst gjorde det bare så ondt at jeg kunne tude!

Blev indlagt til intravenøst penicillin i 2 dage men endte med penicilin i pille form i 6 uger efter!

Så efter sådan et indgreb og det er gået fint og du nu har ondt så ring til lægen!

Gerne den afdeling du fik foretaget dit indgreb og hør ad hvordan du skal forholde dig.

Mvh sisse

Anmeld

12. september 2012

LineSchack

Nemesis skriver:

Jamen jeg havde ondt, så fik jeg lidt mere ondt..og så igen mere ondt og til sidst gjorde det bare så ondt at jeg kunne tude!

Blev indlagt til intravenøst penicillin i 2 dage men endte med penicilin i pille form i 6 uger efter!

Så efter sådan et indgreb og det er gået fint og du nu har ondt så ring til lægen!

Gerne den afdeling du fik foretaget dit indgreb og hør ad hvordan du skal forholde dig.

Mvh sisse

øv hvoe træls, tak for dit svar. har kun et sidste spørgsmål havde d feber ?... tak på forhånd og undskyld de manfe spøegsmål 

Anmeld

12. september 2012

Linsi

LineSchack skriver:

hej alle sammen

i fredags fik jeg foretaget en kirgisk abort ;'(

jeh blødte lidt og havde smerter den første dsg. blødningen var aftagende og smeryerne helt væk. 

men pludselig som jeg er ude og handle for jegutrolig ondt igen og blødet mere, her kommer så mit spørgsmål er det normalt?

tak på forhånd og undskyld stahe gejl fet denskide tlf 

det er ikke helt normalt når du fik foretaget den i fredags.. man skulle bare gerne have lidt menstruationslign. smerter.. jeg havde kun ondt lige dagen efter. Vil nok også mene du lige skal blive tjekket mhp infektion. + Få en grundig underlivsundersøgelse.. de suger jo fosteret ud, det kan være der sidder lidt rester. Go bedring

Anmeld

12. september 2012

LineSchack

Lindi skriver:

det er ikke helt normalt når du fik foretaget den i fredags.. man skulle bare gerne have lidt menstruationslign. smerter.. jeg havde kun ondt lige dagen efter. Vil nok også mene du lige skal blive tjekket mhp infektion. + Få en grundig underlivsundersøgelse.. de suger jo fosteret ud, det kan være der sidder lidt rester. Go bedring

tak skal.d have tror også jeg ringer til lægen imorgen. for puha det gør godt nok ondt da. mente hellere ikk det gav mening at det pludselih blir så voldsomt. så tusind tak, troed bare infektion var li med feber. 

Anmeld

12. september 2012

Nemesis

LineSchack skriver:

øv hvoe træls, tak for dit svar. har kun et sidste spørgsmål havde d feber ?... tak på forhånd og undskyld de manfe spøegsmål 

Nej havde ingen feber!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.