Hej piger
Jeg er i dag 11+6 og skal til NF mandag. Jeg er sååå bekymret for om alt nu er i orden. Jeg har været utroligt stresset, nervøs og anspændt de sidste dage, fordi jeg har haft meget med studie, arbejde osv. Jeg har derfor sagt mit job op for at få mere ro på. Derudover har jeg været nede det sidste år, fordi jeg måtte i behandling (PCO) og tror bare det hele er overvældende lige nu og helt surrealistisk. Jeg kan bare mærke jeg er stresset over at være stresset. Altså jeg er BANGE for at påvirke den lille, når min puls er høj og jeg føler den indre uro. Derudover var jeg rigtig dårlig i går og følte mig sløj og utilpas. Jeg er så dum at læse om stress og sygdom under graviditeten, og nu er jeg ekstra bange for om jeg får et dødfødt eller hjernedødt barn eller hvad man nu ellers hører om af skræmmende ting. Er der andre, som har oplevet at være stresset under graviditeten i de første tre måneder? Det er svært at håndtere, når man ikke ved hvor meget der skal til før det gør skade? Hvad med almindelig forkølelse? Kan det skade fosteret?
Puha rart at få luft for de mange bekymringer.
Anmeld