Glæde og lettelse ved endnu en scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. september 2012

UnderCover37

Havde tiltusket mig endnu en ekstra scanning i dag hvor jeg er 7+2, da nervøsiteten ikke rigtigt vil forlade mit sind...

Og det smukke  slår smukt endnu og den er sørme også blevet større som den skulle!

Målene kunne vi ikke få i dag da den drillede os og lå så man ikke rigtigt kunne få et ordentligt mål - derfor fik jeg heller intet billede i dag men det var tydeligt at den er blevet enddog meget større end sidst og gynækologen er meget tilfreds 

Har af sekretæren fået lov til at "flytte ind" hos dem for at få ro i hovedet så skal sørme afsted igen på onsdag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Miss Church

UnderCover35 skriver:

Havde tiltusket mig endnu en ekstra scanning i dag hvor jeg er 7+2, da nervøsiteten ikke rigtigt vil forlade mit sind...

Og det smukke  slår smukt endnu og den er sørme også blevet større som den skulle!

Målene kunne vi ikke få i dag da den drillede os og lå så man ikke rigtigt kunne få et ordentligt mål - derfor fik jeg heller intet billede i dag men det var tydeligt at den er blevet enddog meget større end sidst og gynækologen er meget tilfreds 

Har af sekretæren fået lov til at "flytte ind" hos dem for at få ro i hovedet så skal sørme afsted igen på onsdag 

Hvor er det bare dejligt for jer!

Skønt at høre, at i får så god behandling 

Anmeld

12. september 2012

M&N

Hvor er det dejligt at læse.. 

Skønt med god behandling 

Anmeld

12. september 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

skønt!der er ikke noget bedere! og det er vidunderligt at blive fulgt 1 gang om ugen det første stykke tid man er mere tryg

Anmeld

12. september 2012

UnderCover37

Miss Church skriver:

Hvor er det bare dejligt for jer!

Skønt at høre, at i får så god behandling 

Tusind tak! 

Ja, det er en fantastisk behandling at få, specielt fordi de 10 min een gang i ugen gør at jeg kan sove (nogenlunde) roligt om natten 

Anmeld

12. september 2012

UnderCover37

BabyWish2012 <3 skriver:

Hvor er det dejligt at læse.. 

Skønt med god behandling 

Mange, mange tak!

Ja jeg har godt nok været heldig med dem!!

Anmeld

12. september 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

skønt!der er ikke noget bedere! og det er vidunderligt at blive fulgt 1 gang om ugen det første stykke tid man er mere tryg

Det er helt vildt hvad de 10 minkan gøre for en psykisk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.