Fødte du på terminsdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2012

Ciss

Ja, ventetiden er virkelig lang til sidst.

Den eneste, jeg kender, som har født på terminsdagen, var min ene søster med den ene ud af tre børn.

Så en ud af ca 30 børn, hvor kender til, hvordan de kom i forhold til terminsdagen. Ikke et overvældende flertal. Men nogen er så kommet før og andre efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

MissTas

MorDk skriver:

Oki... tak for svar...

Ups... lige en ting til... Hvordan kan det være du blev sat igang?

meget kompliceret graviditet .. for meget fostervand, gentagne blødninger som de ikke vidste hvor kom fra, leverbetinget graviditetskløe, bækkenløsning, kvalme og opkast fra start til slut og ja... det hele hehe

Anmeld

12. september 2012

babymus77

Første barn fødte jeg 26 dage før termin... 2 barn 3 dage før termin:-) 3 barn 8 dage over tid... Fødte dagen efter hindeløsning !!!:-) 

Anmeld

12. september 2012

CaWi

MorDk skriver:

Åhh godt jeg ikke alene om at skulle få denne lidelse... hihi (sindssyge)

Ja ALLE de hormoner!!!
Kæresten var i hvert fald RIGTIG glad for at jeg fødte, så han slap for at komme hjem til en sindsyg kæreste hver dag

Anmeld

12. september 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

har stamt blankt fordi, at ved den ælste så ja. den yngste, nej... der var det 6 dage før.

Anmeld

12. september 2012

MorDk

babymus77 skriver:

Første barn fødte jeg 26 dage før termin... 2 barn 3 dage før termin:-) 3 barn 8 dage over tid... Fødte dagen efter hindeløsning !!!:-) 

Gør det ONDT? (Hindeløsning)

Anmeld

12. september 2012

MorDk

MissTas skriver:

meget kompliceret graviditet .. for meget fostervand, gentagne blødninger som de ikke vidste hvor kom fra, leverbetinget graviditetskløe, bækkenløsning, kvalme og opkast fra start til slut og ja... det hele hehe

Oki...  Tak for svar!

Anmeld

12. september 2012

_-Kathrine-_

40+4 med V og med næste barn, må du lige vente 3 mdr med at høre og der er det jo (forhåbentlig ) ikke relevant

Anmeld

12. september 2012

babymus77

MorDk skriver:

Gør det ONDT? (Hindeløsning)

Nej det syns jeg ikke det gør!! En dyb indånd. Og så roder jdm lidt:-) Det giver plukkeveer, havde jeg hele dagen, og så forsvandt de om aftenen d 31/7... Skrev herinde d 1/8 kl 7.40 om morgenen at det var gået i sig selv, da der intet var!!! Og kl 8.15 gik det for alvor i gang, som lyn fra en klar himmel Så det hjalp!!! 

Anmeld

12. september 2012

spj

Første gang fødte jeg på dagen.
Nu går jeg og venter på lillebror skal komme, har først termin på næste lørdag, så der er tid endnu men er nok ligeså utålmodig som dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.