Virkelig ondt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. september 2012

KatrineB

Hej :-)
Jeg har smidt p-pillerne og vi prøver nu at få en lille baby. Jeg har holdt øje med min cyrklus og jeg burde have fået min mensturation i går, men der er ingen tegn på at den er på vej.
Jeg går dog og har virkelig mavesmærter som skulle jeg til at have det, de er dog lidt værre end normalt vil jeg sige. Jeg tog en test søndag, men den viste negativ.

- Tror i der er en chance for at jeg er blevet gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Sophie90

KatrineB skriver:

Jeg har smidt p-pillerne og vi prøver nu at få en lille baby. Jeg har holdt øje med min cyrklus og jeg burde have fået min mensturation i går, men der er ingen tegn på at den er på vej.
Jeg går dog og har virkelig mavesmærter som skulle jeg til at have det, de er dog lidt værre end normalt vil jeg sige. Jeg tog en test søndag, men den viste negativ.

Hej :-) nu vil jeg ikke ødelægge dit håb, men nu har vi været igang i 5 mdr og min mens var ogsåforsinket de første 4 mdr.. Og jeg synes også jeg havde en masse symptomer.. Og gik nogle måneder 15 dage over tid.. Så selvom du sikkert har læst og hørt det før så kan du kun vente og se og prøve at glemme det lidt.. Håber da der er en lille en på vej :-) 

Men ved selv hvor ked af det man kan blive hvis man virkelig tror det.. :-(

Anmeld

11. september 2012

SussieThyssen

KatrineB skriver:

Hvornår er du stoppet med P-pillerne?

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. september 2012

Tøs85

Da jeg stoppede på p-piller fordi vi ville have et barn sprang den en hel måned over og var generelt ikke til at regne med..
Smerterne bliver større når man dropper P-piller..

Men alligevel kan det da være du er gravid.. Hvis du tager en test og den er negativ er du ihvertfald ikke..
Held og lykke med det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.