Kan Baby vende sig igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. september 2012

MorDk

Tænker... hvis nu man ved JM-besøg har fået af vide at Baby står fast ... altså med hoved ned... kan Baby så godt vende sig igen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

MorDk

Ingen der ved noget omkring dette?

Anmeld

11. september 2012

Troldemommi

Jo, det ved jeg

Mandagen før jeg fødte stod Johanne fast nede i mit bækken klar til at komme ud, men så havde damen lige ombestemt sig for om onsdagen hvor jeg skulle føde lå hun med fusserne nede i mit bækken, og derfor kom hun ud ved kejsersnit.

Monica

Anmeld

11. september 2012

MorDk

Monica P skriver:

Jo, det ved jeg

Mandagen før jeg fødte stod Johanne fast nede i mit bækken klar til at komme ud, men så havde damen lige ombestemt sig for om onsdagen hvor jeg skulle føde lå hun med fusserne nede i mit bækken, og derfor kom hun ud ved kejsersnit.

Monica

Ok... for har på fornemmelsen hun har vendt sig... kan ikke sige hvorfor... MEN det er bare en følelse. Får man alm. veer så? eller hvordan? Håber bare ikke jeg skal vente meget længere... nemlig!

Anmeld

11. september 2012

Troldemommi

MorDk skriver:

Ok... for har på fornemmelsen hun har vendt sig... kan ikke sige hvorfor... MEN det er bare en følelse. Får man alm. veer så? eller hvordan? Håber bare ikke jeg skal vente meget længere... nemlig!

nu gik jeg langt over tid (41+6) men mine veer plus vandet gik selv igang, så tror ikke det har noget at sige hvordan babyen ligger

Monica

Anmeld

11. september 2012

MorDk

Monica P skriver:

nu gik jeg langt over tid (41+6) men mine veer plus vandet gik selv igang, så tror ikke det har noget at sige hvordan babyen ligger

Monica

Okii  TAK for dine svar!!

Har en JM-tid på fredag! Håber selvfølgelig jeg føder før hihi... MEN så kan hun jo tjekke op på det hele *S* På fredag vil vi planlægge igangsættelse... hvis ikke der er sket noget. Er spændt på hvad der sker... Vil så gerne ha' veer NU!

Anmeld

11. september 2012

VNB

Min jordemoder har sagt at som anden gangs fødende, kan baby vende sig helt ind til fødslen går igang... 

Anmeld

11. september 2012

MorDk

VNB skriver:

Min jordemoder har sagt at som anden gangs fødende, kan baby vende sig helt ind til fødslen går igang... 

Oki ja så kan det jo være jeg har ret i min fornemmelse... Hmmm.... Nu må vi se... SUK! Men ville veer osv gå igang normalt alligevel så?? Takker for dit svar!

Anmeld

11. september 2012

Troldemommi

MorDk skriver:

Okii  TAK for dine svar!!

Har en JM-tid på fredag! Håber selvfølgelig jeg føder før hihi... MEN så kan hun jo tjekke op på det hele *S* På fredag vil vi planlægge igangsættelse... hvis ikke der er sket noget. Er spændt på hvad der sker... Vil så gerne ha' veer NU!

Jeg sender dig en masse ve-støv

Anmeld

11. september 2012

MorDk

Monica P skriver:

Jeg sender dig en masse ve-støv

1000 tak!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.