Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SussieThyssen skriver: Ihh sikke da en pragtfuld FB..og kæmpe tillykke til dig søde ven.Jamen det er jo bare fantastisk.Kæmpe knus Sussie
Ihh sikke da en pragtfuld FB..og kæmpe tillykke til dig søde ven.Jamen det er jo bare fantastisk.Kæmpe knus
Sussie
nnaiii er du tilbage du har været så savnet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: nemlig... og en af rifterne er stadig ikke helet helt fordi hun har syet det skævt så det skal hele nede fra og op i stedet for oppe fra som det normalt gør
nemlig... og en af rifterne er stadig ikke helet helt fordi hun har syet det skævt så det skal hele nede fra og op i stedet for oppe fra som det normalt gør
metski83 skriver: Dejlig FB. Havde været inde og kigge et par gange om du havde skrevet. Hvordan går det med prinsessen ?
Dejlig FB.
Havde været inde og kigge et par gange om du havde skrevet.
Hvordan går det med prinsessen ?
ja jeg skulle lige finde overskudet det går meget bedre efter vi har haft hende til kiropraktor
Hvor er det bare øv, med en jordemor, der ikke lytter! Næste gang, skal du ikke bare finde dig i det.
Men dejligt at fødslen forløb, som den skulle.
Stort tillykke med lillepigen
Kay skriver: nnaiii er du tilbage du har været så savnet
Hehe, sørme så..hej søde Kay...jeg har skam også savnet jer
Synes nok at det var ved at være noget tid siden at jeg havde set dit navn poppe op
Noget af en omgang men godt at resultatet er PERFEKT hva
Er VILD med navnet.. Elna høre man ikke tit
Dejlig fb:-) Igen tillykke med bette pigen:-)
maria_wlt skriver: Synes nok at det var ved at være noget tid siden at jeg havde set dit navn poppe op Noget af en omgang men godt at resultatet er PERFEKT hva Er VILD med navnet.. Elna høre man ikke tit
helt perfekt
babymus77 skriver: Dejlig fb:-) Igen tillykke med bette pigen:-)
mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128