Første JM besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. september 2012

MilleRasmussen

I dag har min bedre halvdel og jeg været til første jordmoder besøg. Hun var rigtig sød, forstående og behaglig og snakke med. Hun var meget tilfreds med sådan som tingene så ud. 

Til sidst spørger hun om hun skal prøve og finde hjertelyd, vi siger JA, hun siger det er ikke sikkert det kommer an på hvordan h*n ligger, men hun fandt hjertelyd og det var bare så dejligt at høre, så bekræftende  

Har turde købe 5 små body i dag efter, er bare så glad  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

LMX

MilleRasmussen skriver:

I dag har min bedre halvdel og jeg været til første jordmoder besøg. Hun var rigtig sød, forstående og behaglig og snakke med. Hun var meget tilfreds med sådan som tingene så ud. 

Til sidst spørger hun om hun skal prøve og finde hjertelyd, vi siger JA, hun siger det er ikke sikkert det kommer an på hvordan h*n ligger, men hun fandt hjertelyd og det var bare så dejligt at høre, så bekræftende  

Har turde købe 5 små body i dag efter, er bare så glad  

Hvor skønt

Angsten rammer nok os alle. Det er svært at undgå.

Tillykke med at det gik så godt

Anmeld

11. september 2012

MilleRasmussen

Tak! Ja, det er bare SÅ dejligt, det er alletiders, er så glad 

Anmeld

11. september 2012

AnthonsMor

Hvor dejligt!

Vi var også til JM for første gang i dag, dog var jeg ikke helt glad for min JM, men Daniel kunne godt lide hende, så mon ikke det bare er mig der er snerpet

Det er faktisk rigtig dejligt at få den besked, at det hele bare ser fint ud, og mht. kost og det hele og mit vægttab siden jeg blev gravid, som jeg bare skal være stolt af sagde hun, så gik jeg helt glad derfra alligevel
Vi hørte også hjertelyd med doptonen, det lyder faktisk ret sjovt, som en lille fiskekutter

Held og lykke med resten af graviditeten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.