Makeup hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2009

Mor.sander

Takker mange gange for jeres svar... Har læst op for min datter og hun kunne se at jeg ikke var så urimelig som hun syntes.. da jeg jo ikke var den eneste der havde den holdning at hun var for ung

Som hun sage ØV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2009

Miamaja

jeg rendte selv rundt med makeup paa da jeg var 11. mine foraeldre synes det var ok. de var meget frie i opdragelse. synes ikke det har skadet mig

Anmeld

24. juni 2009

haps

Min datter på 9 har også en del make-up - tøserne bruger det meget når de leger "store" - men det foregår altid i hjemmet og hun må ikke gå udenfor døren med det på.. Hun synes jeg er lidt urimelig fordi der er andre i hendes klasse der har lov - men hun respekterer det og prøver grænsen indimellem..

Anmeld

9. august 2009

Tina 3

Jeg mener ikke at piger på nogen måde tagefr skade af at bruge make-up med mindre det er fyldt med kemikalier. Men der er en vinkel jeg savner lidt. Nemllig den at piger idag ser en del ældre ud en de er og make up gør det endnu sværer at vurdere deres ader.
Min egen datter som lige er f yldt 13 har ifået lov til at bruge mascara til hverdag, men ikke andet. Til fester o.l. kan må hun gerne bruge lidt mere men jeg har en løbende dialog med hende om mængden. Hun har som til hverdag går med meget kraftig make up og jeg syntes simpelthe ikke at det er pænt. Men det er noget vi snakker om. For mig har det været vigtigt at vise hende at jeg lytter til hende og tager hende alvorlilgt, men samtidig at hun ved at det er mig der bestemmer (dette gælder også tøjstilen)

Anmeld

25. august 2011

laura phi

alså det er jo svært at sætte alder på det min datter er tolv og går med make up men kun fordi jeg ved at hun opføre sig ordenligt. hun kom også hurtigt i puberteten og fik mens. som den første i klassen og begyndte at få bumser så hun bruger make up men kun øjenskygge og lippgloss og sådan noget til fest eller teater opvisning men til dagligt er det pudder og mascara og læbepomade men så heller ikke mere  jeg startede selv i en tidlig alder af samme grund så jeg føler med hende og hun kan godt bære det og hun ser ikke for voksen ud da hun også er ret høj og har bryster så omkring 11 12 års alderen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.