hmm den er MEGET svær!
Jeg synes også det er op til den enkelte familie og afgøre. Min personlige holdning er når de skal konfimeres ca.
Jeg kan huske at da jeg skulle konfirmeres, spurgte jeg min mor om morgenen om jeg måtte låne lidt mascara, og prøve det
Jeg fik lov og tænkte ikke mere over det. De fleste af pigerne i klassen brugte eyeliner og mascara i forvejen, men jeg gjorde som sagt ikke.
senere fik jeg smag for det og har i dag arbejdet i kosmetikbranchen i 11 år - hihi.
Jeg råder dagligt forældre der kommer ind og spørger ang makeup til deres piger og siger, at jeg synes de skal tage dialogen stille og roligt og hvis de har tillid til mig, så overdrag datteren til mig og så skal jeg hjælpe hende.
Så undgår de en evt konfrontation, med deres teenager og jeg hjælper pigerne med at lægge det ordentligt, bruge de rigtige ting osv.
Jeg kan nemlig heller ikke klare de helt unge piger der er helt blege i ansigtet og kulsorte om øjnene!!!!
makeup kan være utrolig smukt, også til de unge, hvis de lærer det rigtigt fra start.
Anmeld